maandag 16 december 2013

Mijn make-up producten van Sleek!

Als beginner met makeup wist ik niet wat voor producten ik het beste aan kon schaffen. Ik wilde graag een palette met oogschaduws waar ik mee kon oefenen, maar de merken van de drogist vond ik meestal slecht gepigmenteerd. Toen kwam ik het merk 'Sleek' tegen via internet. Geweldig gepigmenteerde producten en voor een lage prijs! Na één palette volgenden al gauw meer producten. Inmiddels heb ik 3 oogschaduw palettes, een face form palette en een blush. Kijk gauw verder voor mijn 'collectie'!


Het meest tevreden ben ik over de oogschaduw paletten van Sleek. Ze hebben ontzettend veel keuze en  zoals ik al zei geweldige pigmentatie. De prijs van één zo'n palette is €9,99.


Mijn meest recente palette is het 'Vintage romance palette'. Deze heb ik voor Sinterklaas gekregen dit jaar en al regelmatig gebruikt. Een geweldig kleurenpalet, vooral ook voor de feestdagen! Dit palette bevat veel glinstering en weinig matte kleuren. Normaal ben ik daar niet zo'n fan van, maar ik vond de kleuren wel erg mooi en met de feestdagen mag je natuurlijk wel wat meer uitpakken. Dit palette bevat zilver, goud, brons, roze/paarse tinten en één matte kleur (rechtsboven). De matte tint is ook gelijk mijn meest gebruikte kleur. 


Het tweede palette is het 'Oh so special palette'. Ik twijfelde eerst over de kleuren. Aangezien er veel roze tinten in zitten en ik niet wilde dat ik het 'huilogen-effect' kreeg bij gebruik van deze oogschaduws. Gelukkig was dit niet het geval. De kleuren zijn prachtig! Dit palette bevat iets meer matte kleuren en veel variatie. Je kunt hier mooie naturelle looks mee maken, maar ook zeker wel iets opvallendere looks. De kleur linksboven heb ik ook al vaak gebruikt als highlighter. 


En als laatste dan het 'Au naturel palette'. Zoals de naam al zegt bevat dit palette neutrale kleuren. Erg geschikt om een alledaagse look mee te maken. Bijvoorbeeld voor school. Veel matte kleuren, maar ook een aantal kleuren met wat glinstering. Ik denk dat dit palette voor bijna iedereen wel is weg gelegd. Dit palette combineer ik ook vaak met kleuren uit één van de bovenstaande paletten. 

Dan heb ik nog een blush en een face form palette van Sleek. Deze heb ik beide ook al regelmatig gebruikt. In het begin moest ik eventjes wennen aan het formaat van de blush. Op het eerste gezicht vond ik deze best klein, maar hij gaat erg lang mee en als dit product meer blush zou bevatten zou ik deze waarschijnlijk ook nooit op krijgen. Zo is hij ook handig om mee te nemen. De losse blush kost €5,45 en het face form palette €12,50.

Het face form palette heb ik in de kleur 'fair'. Deze paletten zijn bedoeld voor het contouren van je gezicht. Het bevat een mooie matte bronzer, een highlighter met lichte glinstering en een hele mooie blush. Zo heb ik alles in 1 palette te zitten. Hartstikke handig! De bronzer is licht van kleur, waar ik erg blij mee ben want ik heb een lichte huid. De meeste bronzers zijn veel te donker voor mij. De highlighter heb ik nog niet heel vaak gebruikt om eerlijk te zijn, maar deze is wel mooi. Niet te opvallend en daar ben ik wel blij mee. De blush daarentegen moet je echt voorzichtig zijn! Deze is reuze gepigmenteerd en dit moet je dus goed doseren. Een mooie perzik/roze blush met gouden glinstering. Soms vind ik hem wat lastig te combineren aangezien ik ook niet teveel wil glimmen maar met een mooie matte ooglook pak ik deze blush er toch snel bij.

Dan heb ik nog een losse blush van Sleek in de kleur 'Flushed'. Ik schrok eerst enorm, wat een rode kleur zeg! Gelukkig is deze goed op te bouwen. Je moet er iets wat voorzichtig mee zijn (zeker ik met mijn bleke huid), maar het resultaat is prachtig. Mooie rode blos. Deze kleur is prachtig voor in de winter en ik gebruik heb nu dan ook best wel vaak.

Ik ben zeer tevreden over de producten van Sleek. Handig voor de mensen die niet ontzettend veel geld willen steken in hun make-up producten, maar wel goeie kwaliteit willen. En ze hebben voor iedere huidskleur geschikte producten. Ook vind ik het handig dat hun producten goed sluiten. Ze gaan soms zelfs wat lastig open. Dit is wel handig als je je make-up mee wilt nemen op reis of voor in je tas. Ik denk dat ik in de toekomst zeker wel meer producten van Sleek zal proberen (je hebt nooit genoeg niet waar?).
Sleek producten zijn o.a. te koop via http://www.themakeupspot.nl/

Wat is jou favoriete product van Sleek? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen