woensdag 11 december 2013

Review: Dermolin nachtcrème

Ik was al een hele poos opzoek naar een goeie nachtcrème. Nu het weer kouder wordt buiten is mijn huid nog droger dan normaal. Helaas reageert mijn huid nogal gevoelig op de meeste producten en ik wist niet meer wat ik nou smeren moest. Een jaar geleden heb ik eens een proefsetje van Dermolin ontvangen. Dit beviel mij toen erg goed! De producten van Dermolin zijn speciaal voor de gevoelige huid en voor mensen met allergieën. Toen ik laatst in de op=op winkel was zag ik deze nachtcrème van Dermolin staan. Dat moest ik uitproberen! 


In het begin was ik een beetje sceptisch over het pompje van deze crème. Meestal is een flesje hierdoor veel sneller leeg. Toch besloot ik het gewoon een poging te geven. Ik kwam er al snel achter dat dit pompje erg gemakkelijk te doseren is. Je kunt zo weinig gebruiken als je zelf wilt. Zo gaat er geen product verloren. 


Wel vond ik dat de sticker van de verpakking er erg slecht op zat. Zoals op de foto's wel te zien is. Vaak heb je met dit soort stickers ook dat ze naar verloop van tijd los beginnen te laten en dat vind ik altijd vervelend. Ik had liever gehad dat ze geen sticker hadden gebruikt. Of iets wat beter bleef zitten, maar ach het gaat tenslotte om de inhoud.

De meeste crèmes die ik gebruikt heb voelen erg vet aan en trekken slecht in. Of ze zijn niet voedend genoeg. Ik merkte dat deze crème wat stroef aanvoelde toen ik hem opsmeerde. Gelukkig trok dit product wel erg snel in en kreeg ik er geen allergische reacties van. Op het flesje staat dat de Dermolin nachtcrème kalmerende ingrediënten bevat. Erg fijn voor je huid. 

De volgende ochtend werd ik wakker en mijn huid was super zacht! Zo zacht is het in jaren niet geweest. Geen nare schilfertjes meer en ook geen vette plakkerige huid. Een geweldig product. Ik ben hier zeer tevreden over. Misschien binnenkort ook maar eens de dagcrème van Dermolin aanschaffen. Ik ben om.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen