vrijdag 13 februari 2015

Essie - Cute as a button

Na mijn vorige nagellak swatch kwam ik er achter dat ik het eigenlijk best leuk vond om te doen. Dus vandaag besloot ik er gewoon nog 1 te maken. Dit keer een wat meer zomerse kleur. Dit is een hele bekende van Essie, 'Cute as a button'. Een mooie koraal roze kleur. Ik word gelijk vrolijk als ik er naar kijk. Vandaag scheen de zon ook nog heerlijk, dus ik was helemaal in de lente stemming en dit was een mooi moment om foto's te maken. 

'Cute as a button' had helaas wel 3 laagjes nodig om te dekken bij mij, maar de kleur maakt dit zeker goed. Het is wel een nagellak die zich mooi verspreid en niet stroperig is of strepen achter laat. Ik draag deze kleur in de zomer en lente erg vaak. Essie nagellak blijft bij mij goed zitten en ik ben er meestal erg tevreden over. Dit keer heb ik er geen topcoat overheen gedaan, want die is helaas op, maar gelukkig is deze nagellak van zichzelf al mooi glanzend. Zeker een aanrader als je van roze/koraal kleurtjes houd. Voor Essie nagellak betaal je gemiddeld 10 euro en is verkrijgbaar bij o.a. Etos of online (bol.com bijvoorbeeld). Ik bestel ze zelf vaak via nailsupplies.us, hier zijn ze de helft goedkoper. Wel duurt dit langer omdat het uit Amerika moet komen.

Hopelijk vonden jullie het leuk om een swatch foto van Essie 'cute as a button' te zien. En wie weet doe ik binnenkort nog wel eens een swatch foto. Als je nog verzoekjes hebt, laat dat dan gerust weten. 

7 opmerkingen:

  1. Oe wat een onwijs leuk kleurtje voor de zomer en lente! Wel jammer dat je 3 laagjes nodig had om te zorgen dat het goed dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is inderdaad wel jammer. Maar ik doe wel dunne laagjes dan hoor. Met dikkere laagjes dekt het al sneller, maar dat droogt natuurlijk ook weer minder snel. Ik vind het zelf niet erg want hij lakt wel makkelijk gelukkig. Niet stroperig of zo, het glijd heel makkelijk over je nagel en verdeeld zichzelf goed. Dus dan vind ik het niet zo'n probleem.

      Verwijderen
  2. Mooi vrolijk kleurtje!! Ik vind het wel jammer dat Essie nagellakjes duur zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt altijd bij de etos het schap in de gaten houden, ik koop daar regelmatig Essie nagellak met 50% korting :) vaak zit er dan een rode sticker op. De rest koop ik via eBay of nailsupplies.us, dan betaal ik er ook de helft van de prijs voor. Ik heb ook zelfs wel eens via marktplaats een aantal gekocht, ongebruikt en lekker goedkoop :)

      Verwijderen