dinsdag 3 februari 2015

Essie - Parka perfect


De laatste tijd ben ik groot fan van neutrale kleuren nagellak. Wat erg raar is, want normaal grijp ik altijd naar de felle kleuren. Ik denk dat het komt omdat we voor mijn gevoel wat tussen de winter en lente inhangen. Ik ben de donkere winter en herfst kleuren zat, maar t voelt ook nog niet zomers genoeg om constant felle kleuren te dragen. De nagellak 'Parka perfect' van Essie is de laatste tijd groot favoriet. Ik draag hem regelmatig. Het is een prachtige kleur voor deze tijd van het jaar vind ik zelf. 

Ik heb nog geen ervaring met het maken van swatch foto's van nagellak. Dus foto's maken van mn nagels is nog wel even iets waar ik op moet oefenen. Ook werkte het weer niet zo goed mee afgelopen paar dagen, maar hopelijk komt de kleur zo goed over..
Parka perfect is een kleur die bijna wat een kameleon effect heeft. Afhankelijk van het licht is hij blauw of grijs. Essie nagellak blijft bij mij altijd goed zitten. Sommige kleuren van Essie kunnen een verschrikkelijke formule hebben en brengen daardoor niet fijn aan, maar af en toe zitten er een paar goeie tussen. Zo ook 'Parka perfect'. Dekt bijna volledig in 1 laag, maar ik doe er voor de zekerheid 2. Een mooie neutrale kleur, maar toch weer anders dan 'saai' grijs. Ik vind dit zeker een aanrader. Essie nagellak is o.a. te koop bij Etos. In Nederland betaal je hier gemiddeld 10 euro per flesje voor. Ik bestel zelf mijn nagellak bij nailsupplies.us. Hier betaal je ongeveer de helft van dit bedrag, wel moet dit uit Amerika komen dus het duurt langer voordat je het in huis hebt. Overigens kun je Essie ook bij bol.com kopen als jouw Etos winkel geen Essie verkoopt. 

Wat vind je van deze kleur? Heb jij ervaring met Essie nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen