donderdag 19 februari 2015

It's my birthday! (+patroon)

Vandaag is mijn verjaardag! Ik ben 21 jaar geworden. Officieel vier ik het zaterdag pas, maar ik heb wel al cadeautjes van mn vriend gekregen. Een wolwinder, het zoomigurumi 4 boek, taart en gebakjes vanochtend en bonbons! Ik ben er heel erg blij mee. Ook kwam ik dit leuke patroontje tegen van deze gehaakte taart. Het leek me leuk om deze met jullie te delen vandaag. 

 Het patroon komt van Lanukas.com. In het Engels. Ik vond het zelf erg leuk om te maken en had het in 1,5 uur of zo af. Helemaal niet zoveel werk dus, ook wel eens lekker.

En dit is mijn resultaat:

Ik ga nu even genieten van mn verjaardag en van mn leuke cadeautjes, en natuurlijk taart eten! Ik denk dat het een rustige dag wordt, zaterdag komt de visite langs. Een fijne dag allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke blog trouwens. Ik zal hier vaker een kijkje nemen,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad). xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog! Leuke patronen, lijkt me altijd nog eens leuk om weer verder te gaan met haken, maar dat blijft lastig voor mij helaas

    BeantwoordenVerwijderen