zaterdag 7 februari 2015

[video] Mijn China Glaze collectie



Vandaag wil ik jullie mijn China Glaze nagellak collectie laten zien en dat doe ik in mijn eerste video! Het was eventjes prutsen en zoeken hoe het moest, maar ik hoop dat de kleuren zo goed weer gegeven worden. Mijn camera hield niet zo van de neon kleuren (en ik zelf wel) dus die vervormen een beetje op beeld, maar goed. Hopelijk vinden jullie het leuk om deze video te zien! Als jullie meer van dit soort video's willen (bijvoorbeeld van mijn Essie collectie..?) of swatches van een bepaalde kleur willen zien, laat dat mij dat dan vooral weten in de reacties. Veel kijk plezier.

Bedankt voor het kijken!

2 opmerkingen:

  1. Aahh, zo leuk! En een fijne video om naar te kijken, heel duidelijk! En ik ben natuurlijk een beetje jaloers, prachtige kleuren. China Glaze is zo'n fijn merk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Mooi om te horen dat het duidelijk genoeg was. Ik heb nog nooit zo'n video gemaakt dus het is nog even oefenen. En ik ben het helemaal met je eens, ik ben dol op china glaze!

      Verwijderen