donderdag 5 februari 2015

Wish list Londen!

(bron afbeelding: imgkid.com)
Binnenkort ga ik met mijn vriend voor 4 dagen naar Londen. Het duurt nog een paar weekjes, maar ik ben alvast aan het rondkijken wat ik allemaal wil gaan doen en wat ik wil gaan kopen. Ik kom natuurlijk niet alleen in Londen voor het shoppen. We willen veel bezienswaardigheden gaan bekijken en naar een aantal musea, maar ik heb ook ontzettend veel zin om lekker te gaan winkelen. Ik wil vandaag mijn verlanglijstje met jullie delen en wie weet hebben jullie nog goeie tips voor mij of geef ik je inspiratie als je zelf naar Londen gaat!


Mijn wish list bestaat voornamelijk uit make-up en nagellak. Ik wil ook voor kleding gaan rond kijken, maar ik heb niet veel kleding meer nodig dus dat is maar net of ik iets leuks tegen kom. Sommige producten die op mijn verlanglijstje staan zijn ook gewoon in Nederland te koop, maar als ik straks toch in Londen ben kan ik het even goed daar kopen. Ook hebben ze daar vaak meer keuze in kleuren etc. 


1. Barry m nagellak! Ik ben groot fan van de gelly nagellakken van barry m. Ik heb er al een aantal en draag ze vaak. Meestal bestel ik deze uit webshops, maar het lijkt me heel leuk om ze in een winkel te kunnen bekijken voordat ik ze koop. Barry m is makkelijk verkrijgbaar in Londen dus ik ben erg benieuwd! Vooral deze herfst/winter collectie ben ik erg benieuwd naar. Prachtige kleuren. Maar ik zie wel wat ik tegen kom en waar ik mee thuis kom. 
2. Een mooi blush/contour palette van make-up revolution. Ik heb nog geen enkel product van dit merk, maar op internet zag het er goed uit. Ik denk niet dat ik dit palette snel zou gebruiken voor contour, daar ben ik te bleek voor vrees ik, maar als blushes vind ik ze prachtig. Ook ben ik wel benieuwd wat dit merk nog meer verkoopt, dus daar ga ik zeker een kijkje nemen. 
3. De collection 2000 concealer. Ik lees hier ontzettend veel over op beautyblogs. Ik gebruik momenteel een concealer van l'oreal, maar die is zo goed als op. Ik ben erg benieuwd naar deze concealer en of het ook goed werkt voor onder mn ogen. Ik heb snel last van donkere kringen en die zijn soms lastig te bedekken. Veel concealers zijn niet mooi voor onder de ogen en ik ben benieuwd of deze dat wel is. En anders gebruik ik hem nog wel om rode plekjes mee te bedekken. 
4. Topshop, nu is dit geen product maar een winkel maar ik heb heel veel zin om te Topshop in te gaan. Ik kocht 1 of 2 jaar geleden zo'n beetje al mijn kleding online via Topshop. Best een prijzig merk, maar soms hebben ze goeie aanbiedingen en de kwaliteit van deze kleding is geweldig. Ik ga ook zeker wel bij andere winkels kijken, maar de Topshop kijk ik het meest naar uit. 
5. Max factor creme puff blushes. Deze zagen er op de website prachtig uit. Ik ben dol op blushes, maar heb er maar heel weinig. Hopelijk kan ik deze blushes even swatchen in de winkel en kijken of het iets voor mij is. De meeste bloggers waren er wel positief over. Dus dat is al veel belovend.
6. Rimmel kate moss lipsticks, deze hebben wij in Nederland natuurlijk ook gewoon, maar als ik straks toch in Londen ben wil ik hier wel even naar kijken. Ik ben vooral opzoek naar kleur 30. Deze zag ik bij een youtuber voorbij komen en leek mij wel erg mooi. Ik heb 1 matte lipstick van de Kate moss collectie en die bevalt mij erg goed. Wel wat een aparte watermeloen geur, dus daar moet je van houden. 
7. Zoya nagellak. Als groot nagellak liefhebber is het best gek dat ik nog geen nagellak van het merk Zoya heb. Ze schijnen een heel goed merk te zijn en meestal goed te dekken. Ik hoop dat ik dit merk in Londen tegen kom. Ik las op internet dat ze bij the organic farmacy te koop zijn, maar of dat klopt weet ik niet. Als ik er tijd voor heb ga ik hier zeker naar op zoek.
8. De maybelline age rewind concealer. Weer zo'n veel besproken concealer. Deze wordt in ieder geval aangeprezen voor onder de ogen en is in Nederland helaas niet zo gemakkelijk meer verkrijgbaar als eerst. Dus hopelijk kan ik deze in Londen wel kopen.
9. Models own nagellak. Ik heb al een aantal nagellakken van Models own. Een heel fijn (budget) merk en in Londen volop verkrijgbaar. Hopelijk kan ik een aantal mooie kleurtjes scoren. Vooral de models own 'polish for tans' ben ik naar opzoek. De nagellak op dit plaatje is Models own 'Utopia' die mij echt prachtig lijkt. Ik weet alleen niet of deze nog goed verkrijgbaar is, maar als ik hem tegen kom neem ik hem mee. 
10. De bourjois rouge edition velvet lipsticks. Dit zijn vloeibare lipsticks die semi mat (velvet) opdrogen en heel goed te schijnen blijven zitten. Ze lijken me prachtig! En aangezien ik nooit de moeite neem om een lipstick over de dag heen bij te werken is dit misschien wel een handig product voor mij. Ook vind ik dat ze een leuke kleur keuze hebben. 
11. Sleek producten. Ik heb een paar producten van Sleek ooit in Utrecht volgens mij gekocht. Ze bevallen mij heel erg goed en zijn helemaal niet duur voor wat je krijgt. Helaas is dit merk niet overal in Nederland goed verkrijgbaar en durf ik het online niet zo goed aan. Ik hoop wat mooie blushes tegen te komen en misschien wat oogschaduw palettes want die vind ik heel erg fijn. 
12. En als laatste de Rimmel provocalips lipsticks. Wederom een vloeibaar lipproduct die bijna onmogelijk van je lippen afschijnen te komen en niet aflaten, zelfs niet als je eet. Dit klinkt voor mij bijna te mooi om waar te zijn dus dit wil ik uitproberen. 

Hopelijk hebben jullie iets aan dit lijstje als je binnenkort ook naar Londen gaat en anders hoop ik dat je het leuk vond om te zien. Als iemand nog aanraders heeft in Londen; goeie plaatsen waar je kunt eten, winkels, producten of dingen die je echt moet bekijken dan hoor ik het graag!

4 opmerkingen:

  1. Leuk stuk! Jammer genoeg ga ik (nog) niet naar Londen anders zou ik wel veel aan je blog hebben gehad. Alvast veel plezier in Londen :)

    xx

    healthydreamer.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Wie weet in de toekomst! Bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen
  2. Geniet van Londen! Ik ben een lucky girl die elk jaar naar Londen mag met mijn leerlingen. :)
    Aanraders om naar toe te gaan zijn St. Pauls Cathedral, als je van musea houdt het National History. Ook British museum is erg mooi, daar speelt de laatste Night at the Museum film zich af. Camden Market is leuk, beetje groot uitgevallen waterlooplein met allemaal gekke spulletjes. Ook gave art shirts verkopen kunstenaars daar. Natuurlijk moet je even naar de Tower Bridge, daar zit een parkje in de buurt waar je met lekker weer lekker kunt chillen en dan uit kijkt op de brug, je moet natuurlijk in de Londen Eye, het is prachtig maar wel duur. En Buckingham Palace is ook echt leuk om van de buitenkant te zien met de wachten enzo. Gewoon lekker gaan genieten! Oh ja de Primark in Oxfordstreet is een (in mijn ogen) rustige Primark en dan is winkelen daar nog wel te doen. Er zit ook aan een parallelstraat van Oxfordstreet een Lush. De afgelopen jaren was met de stand van de pond Lush veel goedkoper in Engeland dan hier. Anyway heel veel plezier, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tips! Die 2 musea gaan we sowieso heen! Daar kijk ik heel erg naar uit. Wat leuk dat je er op die manier elk jaar heen mag! Ik heb er heel erg veel zin in. Ik wil inderdaad ook even langs de lush, bestelde wel eens vanuit de uk website, maar daar kopen is nog goedkoper natuurlijk, geen verzendkosten! Bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen