maandag 9 maart 2015

Barry M - Paprika

Vandaag heb ik voor jullie een swatch van Barry M Paprika. 1 van de nagellakken die ik in Londen heb gekocht. De gelly collectie van Barry M zijn mijn favoriet en ik draag ze ontzettend veel. Ik wilde al heel lang de herfst collectie hebben en dit is daar 1 van. Misschien niet zo geschikt voor de aankomende lente, maar ik vind het een hele mooie en vooral ook originele kleur. Ik denk dat ik deze kleur vaak zal dragen. 

Paprika is een rood/oranje/bruine kleur. Ik zou het omschrijven als een roest kleur. Ik had nog niks wat hier op leek in mijn collectie liggen. Zoiets ben ik ook nog nooit tegen gekomen. Een mooie warme kleur.

Na Londen kon ik niet wachten om mijn nagels te lakken. Deze kleur was ik het meest benieuwd naar. De gelly nagellakken van Barry M hebben geen topcoat nodig, want ze hebben een mooie glanzende Gel-look finish. Ze voelen ook wat dikker aan dan gewone nagellak, zonder dat het vervelend lakt. Bij mij blijven deze nagellakken erg goed zitten en dat voor het feit dat ik zwakke nagels heb. De kleur paprika dekt bijna in 1 laagje, maar ik heb er op de bovenste foto 2 aangebracht.

Barry M nagellak is in Nederland helaas niet in de winkel te koop, maar wel in veel online webshops waaronder themakeupspot.com. Hier kosten ze 5,45 euro. 

7 opmerkingen:

  1. Barry M is bij Topshop in de winkel te koop voor ongeveer €5! Hier haal ik ze altijd. Mooie kleur heb je uitgekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wist ik niet! Zit voor mij wat ver uit de richting, maar handig om te weten :) Ik bestel het meestal online. Dankjewel!

      Verwijderen
  2. River Island bedoel ik, niet Topshop haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ik ben er ook erg blij mee :) Binnenkort zullen er wel meer swatch foto's verschijnen op mijn blog, ik heb aardig wat nagellak gekocht in Londen haha.

      Verwijderen
  4. wow wat een prachtige kleur! Hoe lang blijft ie zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit verschilt per persoon. Ik heb hele zwakke nagels dus gewone nagellak ligt er bij mij na 1 dag al af. Deze lak bleef 4 of 5 dagen zitten. Dus zeker wel erg goed voor mijn doen :) Maar als jij sterkere nagels hebt kun je wel langer verwachten denk ik.

      Verwijderen