dinsdag 3 maart 2015

De Liebster award!

Ik ben genomineerd voor de Liebster award door DinjaDonut. Ik had zelf helemaal geen ervaring met deze award dus ik moest even uitzoeken wat dit precies was. Erg leuk dat ik genomineerd ben en ik wil graag mijn antwoorden op de 11 vragen die ik van haar kreeg met jullie delen. En natuurlijk laten weten wie ik zelf genomineerd heb! Leuk om beginnende blogs op deze manier onder de aandacht te brengen.


Wat is de Liebster award nou eigenlijk?
De Liebster Award is bedoeld om de (beginnende) bloggers wat meer omhoog te helpen. Hij gaat van blog naar blog, doordat er bloggers genomineerd worden.
De regels:
- Bedank diegene door wie je genomineerd bent en link deze persoon.
- Beantwoord de 11 vragen die je zijn gegeven.
- Nomineer 11 andere bloggers met 200 of minder volgers.
- Stel iedere genomineerde op de hoogte.

Ik kreeg de volgende vragen:
1. Wat is je lievelingsdier?
Katten! Ik ben dol op katten. Ze zijn zo lief en knuffelig maar tegelijkertijd ook erg zelfstandig. Ik heb zelf 2 katten thuis en ik zou echt niet zonder ze kunnen.
2. Welke weersomstandigheid vind je het leukst?
Ik hou van elk seizoen, op het moment kijk ik weer uit naar de zomer.
3. Waar geef jij het liefst je geld uit?
nagellak haha. Al is kleding ook wel leuk, maar ik koop ook veel spullen om mee te haken.
4. Wat staat er bovenaan je wishlist?
Momenteel niks, ik ben net jarig geweest en net terug van 4 dagen Londen dus even genoeg gewinkeld.
5. In welke winkel zou jij een nacht opgesloten willen worden, en waarom?
Lastige vraag. Ik hou vooral van online shoppen en tsja.. dat gaat wat lastig. Ik denk dat ik dan voor een grote snoepwinkel ga of chocolaterie.
6. Wat is het mafste wat je ooit hebt meegemaakt?
Toen we naar een festival gingen en er een bus over onze weekendtas reed. We hadden tomatensoep mee en dat zat overal. Op dat moment was het niet zo grappig en een beetje eng want de bus raakte ons bijna, maar nu achteraf is het vooral een raar verhaal.
7. Waarvoor mogen we jou wakker maken?
pannenkoeken! en als ik een miljoen gewonnen heb.
8. In welk kledingstuk zou je liever nooit gezien willen worden?
Uggs. Helemaal niks voor mij.
9. Wat doe je als je alleen thuis bent?
Mn katten knuffelen en wat laptoppen.
10. Je gaat op vakantie en er past nog maar één ding in je koffer, wat neem je mee?
Ik denk een warme trui, want ik heb het altijd koud haha. Tenzij ik naar een warm land ga, dan zonnebrandcreme.
11. Wat was je favoriete tv programma 10 jaar geleden?
10 jaar geleden.. toen was ik 11.. Ik heb echt geen flauw idee. Ik keek meestal gewoon naar de kinder zenders.

Wie heb ik genomineerd?
Nu moet ik zelf ook 11 mensen gaan nomineren natuurlijk, maar ik vind dit wel heel erg veel! Zoveel beginnende bloggers volg ik nog niet. Toch heb ik een aantal kleinere blogs die ik erg leuk vind op het moment. Het zijn er dan misschien niet 11, maar hopelijk is dat niet erg:
1 so dishlicious
Blogs over eten zijn altijd super handig als je niet goed weet wat je koken of bakken moet. En (bijna) iedereen houd wel van eten! Dishlicious is een erg leuke blog waar duidelijke reviews en recepten op staan. Zeker een aanrader.
2 flowers and syringes
Een blog van een 22 jarige verpleegkundige. Erg divers qua blogonderwerpen, wat ik zelf altijd wel leuk vind. Dat houd het interessant!
3 luova tytto
Een leuke beginnende haakblog! Die zijn er ook niet zoveel. Haar blog gaat niet alleen over haken, maar ook over inspirerende quotes en challenges.
4 Kirstenjoy.nl
Ik vind haar blog erg leuk om te lezen. Ondanks dat er vaak heftige dingen in haar leven gebeuren weet ze haar blogposts toch luchtig en leuk te houden. Zonder er omheen te draaien. Haar blog straalt veel positiviteit uit.
5 Create love smile
Er zijn soms maar weinig creatieve blogs te vinden, maar dit is er zeker 1! Leuke DIY's en mooie foto's. Haar blog is erg duidelijk en overzichtelijk en met een mooie eigen stijl.


En dit zijn mijn vragen voor ze:
1. Wat is jou ambitie voor de toekomst/wat wil je later worden?
2. Wat is jouw favoriete blog?
3. Ben je een honden of een katten liefhebber?
4. In welke landen ben je allemaal geweest?
5. Wat vind jij de leukste blogonderwerpen/artikelen om te lezen?
6. Wat zijn volgens jou de do's en don'ts als blogger?
7. Als je een boek mocht schrijven, waar zou die dan over gaan?
8. Speel je een muziek instrument of heb je dit in het verleden gedaan?
9. Heb je huisdieren?
10. Wat is je favoriete serie of tvprogramma op het moment?
11. Hoe besteed jij je vrije tijd het liefst?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! Nogmaals bedankt voor de nominatie DinjaDonut.

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt, ik vond het ook leuk om eens in te vullen.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk initiatief. Leuk om te lezen!
    Liefs, Eline
    http://note-lines.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er al verschillende gelezen en het blijft leuk !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het zelf ook heel erg leuk om dat van anderen te lezen en zo nieuwe blogs te ontdekken

      Verwijderen
  4. Oeps ik had jou ook genomineerd, gewoon omdat je ook veel leuke artikeltjes op je blog hebt:) maar je hebt het al gevuld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja, toch bedankt! Wel heel erg lief van je :)

      Verwijderen