zaterdag 28 maart 2015

Essie en OPI bij de Big Bazar!

Gister was ik bij de Big Bazar en ze hadden weer een aantal leuke merken nagellak in de aanbieding. Waaronder OPI en Essie. Big Bazar verkoopt vaak oude collecties (nagellak die slecht verkocht) voor mooie prijzen. Het is soms even zoeken naar iets leuks, maar ik kom altijd wel iets tegen. Zeker een aanrader om eens te kijken. Het aanbod verschilt per filliaal en meestal moet je er snel bij zijn. 3 OPI nagellakken kosten hier 12 euro (normaal 14 euro voor 1 flesje) en een Essie nagellak kost 3,99 euro (normaal 10 euro per flesje). Spotgoedkoop! Ik laat binnenkort zien wat ik gekocht heb.(misschien een shoplogje?)

2 opmerkingen:

  1. Ik zag het laatst in het foldertje staan inderdaad. Ik ben altijd bang dat ze niet meer goed zijn of zo haha. Ben benieuwd of het wat is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een aantal gezien waarvan de substantie echt geschift was. Die durf ik niet zo goed mee te nemen, maar de rest is nog gewoon goed! Dan hebben ze te lang stil gelegen waarschijnlijk. Ik zag nu ook nagellakken van Essie uit 2014, die zijn nog helemaal niet oud! Ik heb al eens eerder OPI gekocht bij de big bazar en dat is mij altijd goed bevallen.

      Verwijderen