maandag 16 maart 2015

Korting op Essie nagellak bij Etos


Ik krijg wel eens reacties op mijn blog dat mensen Essie nagellak erg mooi vinden, maar iets te duur. Dit ben ik helemaal met jullie eens en ik koop daarom altijd met korting. Vaak zijn er nagellakken die uit de collectie gaan voor 50% korting bij Etos, maar nu is er een aanbieding op alle Essie nagellak met 30% korting! Zo kost een Essie nagellak nog maar 6.99 euro in plaats van 10 euro. Mocht je dus nog interesse hebben in Essie nagellak, bijvoorbeeld wat leuke nieuwe lente kleuren, dan zou ik even langs gaan bij Etos. De actie is nog geldig tot zondag 22 maart.

9 opmerkingen:

  1. Ohh, goede actie! Ga morgenmiddag denk ik meteen even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes! Hopelijk kun je wat leuke kleuren scoren :)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaar dat ik overal Essie in 1x voorbij zie komen ;) Maar het zijn wel leuke kleurtjes, vooral die groene en lichtblauwe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou best kunnen ja! Het is op alle kleuren, dus ik denk dat je genoeg keus hebt :)

      Verwijderen
  4. Jammer dat er geen online website van bestaat! Hier kost 1 zo'n flesje nagellak 11,95 €.. Veel geld vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, jammer! EBay is dan nog een goeie optie als je Paypal hebt.

      Verwijderen