vrijdag 27 maart 2015

OPI - The "it" color

Nu het lente is vond ik het wel weer tijd voor een iets vrolijkere kleur nagellak. In mijn vorige shoplog vertelde ik dat ik op het vliegveld deze nagellak van OPI voor 4 euro kocht. Een mooie aanbieding, maar vooral ook een mooie zonnige kleur! 


Deze gele kleur doet mij heel erg aan de zon denken. Ik denk dan ook dat ik deze in de zomer veel zal dragen. De lak dekt in 2 a 3 laagjes en brengt fijn aan. OPI nagellak is van goeie kwaliteit en blijft goed zitten. Zeker met een fijne topcoat. Ik draag op deze foto 3 dunne laagjes en een topcoat.
Geel is toch altijd wel een lastige kleur. Pastel geel dekt vaak slecht, fel geel staat niet iedereen en soms zijn ze te oranje. Ik vind dit een hele mooie tussenweg.
Toen ik deze nagellak kocht op het vliegveld koste hij 4 euro. Waarom dat precies was weet ik niet. Ik zag dat er meer flesjes waren die in de aanbieding waren, maar daar zat nagellak (van een andere kleur) op de dop geknoeid. Bij die van mij was dat niet zo gelukkig. 
Normaal kost OPI nagellak 14,25 euro en is o.a. te koop bij DA en Douglas. 

2 opmerkingen:

  1. Oh pretty! Ik heb een rokje in deze kleur gekocht dus ik zou deze nagellak graag aan mijn collectie toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk! Hopelijk kun je deze ergens vinden :) het is een hele mooie kleur.

      Verwijderen