vrijdag 17 april 2015

Barry M - Watermelon


Deze prachtige blauw groene kleur kocht ik in Londen. Ik wilde deze snel testen en kijken of hij net zo goed bevalt als de andere kleuren van Barry M! Naar mijn mening is dit een kleur die het hele jaar gedragen kan worden. Ik maakte swatch foto's en testte de houdbaarheid van deze nagellak.
Dit is een nagellak van de Barry M gelly collectie. Dit houd in dat de lak iets dikker is (een gel look) en erg glanzend is. Je hebt dan ook geen topcoat nodig. De lak dekte bijna volledig in 1 laag. Als je dikkere lagen doet heb je aan 1 voldoende, maar met dunne lagen zou ik voor de zekerheid 2 doen. Barry M nagellak blijft bij mij erg goed zitten, vooral de gelly lakken. Ze voelen iets dikker aan op je nagels waardoor ze je nagels verstevigen, zonder dat het teveel wordt. Die stevigheid heb ik momenteel wel nodig, gezien mijn nagels de afgelopen tijd veel scheurden. We zijn 4 dagen verder sinds ik deze nagellak heb aangebracht en het zit er nog perfect op. Meestal ligt een nagellak er bij mij na 1 dag al af, maar Barry M doet dat gelukkig niet!Ik ben erg tevreden over deze nagellak! Een mooie kleur die bij veel outfits wel mooi zal staan denk ik. In bepaald licht lijkt het meer groen en in ander licht weer meer blauw. Barry M nagellak is o.a. verkrijgbaar via themakeupspot.nl en een gelly nagellak kost  5,45 euro. 

Als jullie benieuwd zijn naar een bepaald merk of bepaalde kleur en hier swatch foto's van willen zien laat dit dan gerust weten. Ik zal snel weer wat meer lente en zomer kleuren gaan reviewen.





8 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleur, ik heb er zelf ook zo een :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk! Zulke kleurtjes kunnen altijd wel, super handig :) Bedankt!

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuke kleur! Het lijkt me heel fijn zo'n wat dikkere laag, daardoor blijft ie denk ik ook gewoon beter er op zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze nagellakjes houden het veel langer uit op mijn nagels dan gewone nagellak. Echt fijn!

      Verwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie kleur! Ook leuk voor in de herfst/winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, kan eigenlijk het hele jaar wel!

      Verwijderen