zaterdag 18 april 2015

Dingen waar ik blij van word.. Even bijkletsen

De afgelopen paar dagen had ik even een dip. Niet dat ik mij negatief voelde, maar soms heb je dat, niks werkt mee. Ik was nogal moe en chaotisch. Alles kwijt, alles vergeten en alles ging fout. Gelukkig gaat het nu weer ietsje beter en ga ik me weer lekker op het positieve richten. Frustratie uiten is soms fijn, maar stil staan bij wat goed is is nog veel beter. Ik had zin om even lekker te kletsen met jullie en even van mij af te schrijven. Lees je mee met mijn hersenspinsels?

Het scheelt dat het weer beter wordt! De afgelopen paar dagen was het al lekker zonnig. Ik was mijn motivatie voor het sporten een beetje kwijt. Momenteel al een week niet meer op de hometrainer gefietst, oeps.. maar doordat het mooi weer is heb ik wel zin om buiten te zijn. Dat is een goed excuus om lekker te gaan wandelen en wat beweging te krijgen. Frisse lucht doet vaak wel goed. Zo blijf ik toch nog een beetje in beweging. Toch moet ik wel weer met het sporten beginnen hoor.. Geen excuus!

Wel jammer dat ik geen tuin heb. Ik woon in een appartementje met een klein balkon. Helaas amper zon (alleen 's ochtends vroeg) dus ik kan niet even lekker buiten zitten. Gelukkig weet ik mij binnen ook wel te vermaken. De laatste tijd ben ik veel aan het simsen. Ik heb de sims 4 geïnstalleerd en ben een beetje verslaafd aan het raken geloof ik. Ik vind het een erg leuk spel. De sims 3 was al leuk, maar liep niet zo soepel door de vele uitbreidingen en het was een vrij zwaar spel. Nu ik de sims 4 heb merk ik het verschil, binnen een paar seconden is alles geladen! EA heeft het goed aangepakt met dit deel vind ik. Zeker een aanrader als je van de vorige spellen hield.
Ik begin de lentekriebels nu wel wat te voelen. Mn vriend en ik zijn al bezig een vakantie aan het plannen voor de zomervakantie. Zoals het er nu voor staat gaan we 2 weekjes naar Terschelling. Even lekker rustig aan doen en op het strand liggen! Ik heb er ontzettend veel zin in. We moeten alles nog regelen hoor, eerst oppas voor onze katten vinden natuurlijk, maar dat komt wel goed. Ik hou van het strand, dus je kunt mij geen betere vakantie wensen! Helaas heb ik momenteel ontzettend veel last van zonneallergie dus ik hoop dat mn huid nog een beetje went aan de zon haha. 
Waar ik ook blij van word op het moment is jullie leuke reacties! Ik krijg regelmatig enthousiaste berichtjes over mijn blog en ook op instagram. Hartstikke leuk! Het brengt elke keer weer een glimlach op mn gezicht en stimuleert mij zeker om verder te gaan. 

Misschien was deze blogpost wel net zo chaotisch als ik op het moment, maar het was fijn om even met jullie te praten. En soms moet je je geluksmomentjes gewoon even kwijt toch? 

Worden jullie ook zo blij van dit weer? Ik hoor graag hoe het met jullie gaat en waar jullie mee bezig zijn!

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie kat!

    En als je in een dip zit dan is het inderdaad heel lastig om daar uit te komen. Zeker als het een hevige en langdurige is (een depressie dan waarschijnlijk). Maar goed dat je toch jezelf pusht om dingen te ondernemen! Hopelijk is het binnenkort over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik heb zeker geen depressie hoor! Gelukkig maar. Ik voelde me ook niet negatief maar ik had het nogal druk en dan word ik super chaotisch en niks werkte mee haha. Soms heb je dat, dan zit alles even tegen. maar het is nu al wat beter :) Bedankt!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, ik ben echt een beetje verslaafd aan het raken!

      Verwijderen
  3. Ik heb het ook wel vaak hoor, even een dipje.
    Maar de Sims 4 is eigenlijk wel het beste middel daartegen! Ik heb hem ook en vind hem echt beter dan alle andere delen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoort er soms even bij :) Ik vind dit ook echt het leukste deel denk ik. Sims 2 vond ik ook erg leuk, maar toen was ik nog een stuk jonger. Sims 3 viel een beetje tegen en op het laatst werd het erg traag op mijn laptop maar dit spel vind ik dan weer helemaal geweldig! Ben nu al erg benieuwd naar nieuwe uitbreidingen.

      Verwijderen