dinsdag 21 april 2015

Drawing Challenge - Week 3

Ik laat jullie weer mijn tekeningen zien van deze week. De derde week alweer. Ik heb weer veel verschillende dingen gemaakt en vind het zelf erg leuk om het resultaat terug te zien. De ene keer ging het beter dan de andere keer, maar ik vind wel al dat ik vooruit ben gegaan sinds het begin van de challenge!


Op dag 14 wist ik niet zo goed wat ik tekenen moest. Mijn vriend kwam met het idee om een wasbeer te tekenen. Dat leek me eerst wel lastig, maar ergens ook wel weer leuk. Ik heb een foto genomen van het hoofd van een wasbeer en zo de meneer hierboven getekend. 

Ik besloot op dag 15 mijn essentials of the day weer eens te tekenen. Dat blijft toch ook wel leuk om te doen. Dus wat ik die dag erg leuk vind of veel gebruik. Nummer 1 is de Sims 4, want ik ben langzaam verslaafd aan het raken. Nummer 2 is een waterijsje, want het was heerlijk weer! Op 3 mijn winsor en newton aquarel palette en op 5 moestuintjes van de AH!
Als je niet weet wat je tekenen moet kun je altijd nog katten tekenen toch? Katten blijven leuk. Ik heb er hier 3 verschillende getekend en mijn waterbrush weer eens gebruikt. Ik vind vooral de oranje kat erg leuk geworden. Dit is dag 16.
En toen was het alweer dag 17. Ik vond de wasbeer met zijn kleertjes aan wel leuk geworden dus ik heb een ander dier in kleding gemaakt. Dit keer een neushoorn. Ik vind hem best leuk met zijn bierbuikje, wandelstok en koffer. 
Ik wil een beetje van het lijnwerk af. Tenminste ik vind fineliners wel erg mooi ben ik achter gekomen, maar ik zou ook graag zonder lijnen willen kunnen werken. Meestal vind ik het resultaat daarvan erg mooi. Dus daarom maakte ik deze egel. Gelijk een hele uitdaging maar ik vind dat het best goed gelukt is. Dit was dag 18.
Op dag 19 was ik te shoppen geweest en enorm moe toen ik thuis kwam. Vervolgens kon ik mijn fineliners niet meer vinden dus ik besloot mijn brushpen weer eens erbij te pakken, maar het resultaat werd niet zo mooi. Ik heb gelukkig toch wat getekend ondanks dat ik zo moe was. Volgende keer beter. Wel grappig, voordat ik met deze challenge begon gebruikte ik alleen maar mijn brushpen en ik merk dat ik dat nu toch niet zo mooi meer vind. Zo zie je maar weer dat je best veel leert van zo'n challenge.
En de laatste dag, dag 20. Weer geprobeerd geen lijnen te gebruiken! Alleen verf en schaduwen. Ik vond het resultaat best leuk en wil dit op deze manier wel eens vaker gebruiken. Ook vind ik de kleur keuze wel goed gelukt. Het groen komt terug in haar ogen. 

En toen was week 3 alweer voorbij! Wat gaat het toch snel. Deze week heb ik ook weer veel plezier gehad aan deze challenge. Al 20 tekeningen! Mijn aquarelblok is bijna leeg, oeps. Goed excuus om te sparen voor een nieuwe! Welke tekening vind jij deze week het leukst?

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zo leuk om te zien! Je kan zo goed tekenen/verven!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het ook erg leuk om te doen :)

      Verwijderen
  2. Wat een kunstwerken weer zeg! Ik ben helemaal fan!
    Vooral die egel vind ik echt heel goed gelukt - hij ziet er zo schattig uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Egels zijn ook zulke leuke dieren om te tekenen! Was wel even lastig, plotseling weet je dan niet meer hoe een egel er uit ziet haha.

      Verwijderen
  3. Ik vind de neushoorn en de egel echt heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen