vrijdag 3 april 2015

Mijn favoriete nagellak voor de lente! (video)

Ik heb weer eens een video voor jullie! Dit keer mijn favoriete nagellakken voor de lente. Ik merk dat ik in de lente voornamelijk lichte, vrolijke kleuren draag. Veel pastel. In de zomer ga ik dan weer over op de iets fellere kleuren en neon nagellakken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om deze video te zien. 


De genoemde kleuren zijn;
Essie; cute as a button, bikini so teeny, a splash of grenadine
OPI; the 'it' color, tart green apple
Barry M; Grapefruit, Green berry, Guava
China glaze; at vase value, too yacht to handle, grass is lime greener, lotus begin 
Picture polish; blogger
Nicole by OPI; Imagine if...
Laat me weten wat je van deze video vond en wat jouw favoriete lente nagellakken zijn?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind Cute as a Button van Essie echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he? Ik draag hem ook vaak! Bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen
  2. Die essie nagellakjes zijn echt prachtig! Wel duur helaas maar ja je kan ze altijd nog goedkoper krijgen als een drogisterij weer eens korting houdt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik koop ze inderdaad ook altijd met korting! Anders zijn ze best wel duur ja. Al zijn ze het wel waard naar mijn mening, ik gebruik ze super vaak :) bedankt voor je reactie!

      Verwijderen