maandag 27 april 2015

Mijn favorieten van april

Het leek mij leuk om elke maand mijn favorieten met jullie te delen. Dus wat ik leuk vond deze maand, of veel gegeten heb of waar ik fan van was. Dit hebben jullie vast al wel eens bij andere bloggers gezien. Het leek mij wel leuk om het uit te tekenen elke maand. Zo ben ik creatief bezig en zien jullie weer eens een tekening van mij (ook als de drawing challenge voorbij is) en kan ik tegelijkertijd mijn favorieten laten zien! Dus bij deze: mijn favorieten van april..

(er zit geen volgorde in deze cijfers)
Nummer 1 is de sims 4. Als je mij op instagram volgt heb je dit vast al wel eens gezien. Ik moet opbiechten: ik ben verslaafd. Ik was al fan van de sims 1 en sims 2 en de sims 3 heb ik ook vaak gespeeld, maar vond ik toch minder leuk worden en ik was een beetje bang dat deel 4 dan al helemaal een flop zou worden. Toch ben ik blij verrast! Het spel is super leuk, zeker met het nieuwe uitbreidingspakket (get to work). Je kunt je baby's nu borstvoeding geven, je sim volgen op het werk (bij bepaalde banen), bevallen in een ziekenhuis, selfies maken en instagram foto's van je eten etc. Heel veel leuke nieuwe opties dus.
                         
Nummer 2: mijn pentel aquash waterbrush! Een hele mond vol. Hier had ik al een review over geschreven dus jullie wisten al dat ik hier best tevreden over was. Ik pak hem er steeds vaker bij. Het kan niet de penselen vervangen vind ik zelf, maar is zeker handig om te hebben. Als ik even niet veel zin heb om moeilijk te doen of water erbij te pakken is het handig, maar zeker ook als je op vakantie gaat of graag buiten schilderd!
Nummer 3 zijn M&M pinda's. Dit heb ik heel veel gegeten, beetje teveel misschien? Ze zijn gewoon harstikke lekker. Niet aan te raden als je allergisch bent voor pinda's of chocola, maar anders zeker proberen! Misschien moet ik hier een beetje mee minderen..

Nummer 4: Pickwich Dutch blend. Ik hou absoluut niet van sinaasappelsmaak of alles wat naar citrus ruikt, maar raar genoeg vond ik deze thee heerlijk! Ooit eens een proef pakketje van ontvangen en toen vond ik hem al erg lekker. Dus ik heb hem deze maand weer gekocht en heel veel gedronken. Het is geen overheersende sinaasappelsmaak. Lastig te omschrijven, maar gewoon heel erg lekker (vind ik dan).

Nummer 5: Mijn zomerjas. In mijn shoplog konden jullie al zien dat ik 2 jassen had besteld en nog twijfelde welke ik zou houden. Uiteindelijk is het de lichtbruine geworden. Een classic mac van Asos.com. Ik ben er erg blij mee en heb hem met dit mooie weer al veel gedragen. Hij zit lekker, sluit mooi aan en ik vind de kleur erg mooi. Ben blij dat ik voor deze ben gegaan! Ook goeie kwaliteit dus hopelijk gaat hij lekker lang mee.
Nummer 6 is deze mooie Essie nagellak. Turquoise & Caicos. Ik heb hier al een review over geschreven en deze komt binnenkort online. Het is altijd al 1 van mijn favoriete Essie kleuren geweest, maar zo nu en dan vergeet ik hem.. Als ik het dan weer eens op mijn nagels draag ben ik gelijk weer helemaal verliefd!

Nummer 7: Nog een nagellak, deze is van China Glaze. Het is lotus begin. Lastig om zo'n kleur met verf na te maken, maar het is een hele mooie lila kleur. Deze heb ik zelfs 2 keer achter elkaar gedragen en dat doe ik bijna nooit.

En dan als laatste nummer 8: Mijn Winsor & Newton aquarel set. Ik heb de compact set gekocht via marktplaats en inmiddels elke dag gebruikt dankzij de drawing challenge. Ik ben er nog steeds erg tevreden over!
Dat was het dan, mijn favorieten van afgelopen maand. Ik ben benieuwd of jullie het leuk vonden om dit in deze vorm te zien en ik hoor graag of jullie dit vaker zouden willen (als maandelijks iets bijvoorbeeld). Of als je tips hebt en denkt dat het beter kan dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om te doen! Zeker als mijn drawing challenge straks is afgelopen. 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Ik vind zelf Sims ook echt geweldig, ahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogpost! Ik vind het vooral zo leuk dat je alles hebt geschilderd haha!
    Oh en die thee.. heerlijk ja!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, goed om te horen. Misschien dat ik dit dan eens vaker kan doen :)
      Ik vond het ook wel leuk om te schilderen en schrijven.

      Verwijderen