vrijdag 10 april 2015

Nail polish addict, tag

Ik kwam deze leuke tag tegen bij Marrrja en het leek mij erg leuk om deze eens in te vullen. Ik ben erg verslaafd aan nagellak. Dus deze tag past perfect bij mij. Leuk om eens te lezen wat een ander haar favoriete merken zijn en wat voor kleuren ze mooi vinden.

1. Wat is jouw favoriete nagellak merk/bedrijf?
Er zijn zoveel mooie merken, maar ik denk dat China glaze mijn favoriet is.

2. Glitter of geen glitter?
Ik vind glitters heel erg mooi, maar draag het bijna nooit. Alleen soms tijdens de feestdagen of ik moet er echt een keer zin in hebben. Het is zo'n gedoe om het er af te halen en soms vind ik het ook wel een beetje teveel opvallen.

3. OPI, China Glaze of Essie?
Alle 3 hele fijne merken. Essie is mijn favoriet vanwege hun mooie kleuren en het feit dat de nagellak vaak goed blijft zitten. Ze hebben ook wel een paar flinke missers in hun collectie zitten, wat dat betreft is het niet altijd een betrouwbaar merk. OPI heb ik nog niet veel nagellak van, want ik vind het gewoon weg te duur. Wel vind ik hun formule goed en blijft de nagellak goed zitten. Qua kleur keuze word ik alleen niet zovaak enthousiast van hun nagellakken. China glaze blijft iets minder goed zitten dan Essie, maar alsnog ben ik hier best tevreden over. Ik word altijd enthousiast als hun nieuwe collecties zie. Ze hebben hele mooie unieke kleuren. Dus ik ga voor china glaze!
4. Hoe vaak verander jij je nagels?
Zodra het begint te chippen of ik de kleur zat ben. Meestal om de 3 dagen ongeveer.

5. Wat is je favoriete kleur voor op je nagels?
Het is een hele poos paars geweest. Momenteel draag ik eigenlijk van alles en nog wat, maar paars blijft toch wel heel erg mooi..

6. Donker of felle kleuren?
Hangt van het seizoen af. In de winter en herfst donker en in de lente en zomer felle kleuren. Toch denk ik dat ik de fellere kleuren vaak wel mooier vind. Ik heb niet zoveel mooie donkere kleuren nog.

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Ik heb momenteel Essie too taboo op. Een kleur die (wanneer ik dit schrijf) ik net nieuw heb gekocht bij de Big Bazar! Een hele mooie magenta kleur.
8. Matte nagels, yes or no?
Ik vind het soms wel mooi staan, maar draag het eigenlijk nooit.

9. French manicure?
Kan ook mooi zijn, maar wederom draag ik dit nooit. Vind het toch vaak een beetje saai.

10. Favoriete lentekleur?
Ik heb laatst een video opgenomen met mijn favoriete lente nagellakken! Vooral pastel kleuren draag ik dan vaak. 

Dit was de tag alweer. Erg leuk om in te vullen. Als jullie nog tags hebben waarvan jullie het leuk zouden vinden dat ik die invul, laat het dan vooral in de reacties weten!

8 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je mijn blog noemt en dat je de tag hebt ingevuld!
    Oh ik heb meteen weer zin om mijn nagels te gaan lakken!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik ook na het invullen van deze tag! En graag gedaan :)

      Verwijderen
  2. Aah ditt is echt een tag voor mij, ben behoorlijk nagellak verslaafd, haha.
    Leuke antwoorden trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Je ziet niet zoveel nagellak tags dus ik vond het ook erg leuk toen ik deze tegen kwam :)

      Verwijderen
  3. Hebben ze Essie nagellak bij de Big Bazar? Dat wist ik helemaal niet! Toch dan maar even een kijkje nemen. Leuke tag overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel af en toe hebben ze dat. Er is nu net een actie geweest, het zal wat per filiaal verschillen wat ze hebben qua kleuren :) Bedankt!

      Verwijderen
  4. Leuke tag! Ik vind glitternagellak ook altijd héél irritant om eraf te halen.
    Je moet trouwens echt eens een matte lakje (of topcoat, ik heb die van de Hema!) proberen, ik draag best vaak nagellak met een matte topcoat erover en vind het heel mooi staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb een matte topcoat van essence liggen, maar die heb ik nog maar 1 keer gebruikt. Ik merk dat mn nagellak er sneller af gaat als ik er een matte topcoat over doe.. Misschien moet ik het toch maar weer eens proberen!

      Verwijderen