vrijdag 22 mei 2015

Barry M - Majesty

Vandaag review ik Barry M 'Majesty' voor jullie. Deze stoere, maar glamorous, textuur nagellak is een aanvulling voor iedere nagellak collectie. Ik ben zelf erg fan en dat voor iemand die eigenlijk niet zo mee is gegaan in de hele 'texture' hype.  Ik heb voor deze review erg mijn best gedaan om de kwaliteit van de foto's te verbeteren en er veel lol aan beleefd. 


Texture nagellakken (of liquid sand) zijn nagellakken met een structuur er in. Je hebt ze met of zonder glitters er in. Zelf vind ik die met glitters het mooist. Het is een beetje als schuurpapier op je nagels. Nu klinkt dit niet zo aantrekkelijk, maar het is een heel erg mooi effect. Ik vind niet alle texture nagellakken mooi. Bij sommige nagellakken kan het lijken alsof je nagellak gewoon verpest is. Een beetje het effect wat je krijgt als je je nagels lakt net voordat je op bed gaat, en dat vind ik niet mooi. Toch vind ik de lak Majesty wel prachtig.
Het is een hele stoere kleur. Niet goud en niet zilver, maar met een bruine ondertoon. Erg lastig te omschrijven. Mijn swatch geeft lang niet weer hoe glinsterend deze lak is, maar dat is lastig vast te leggen. Hij is prachtig in ieder geval! Ik denk dat deze nagellak erg geschikt is voor een feestje (of bijvoorbeeld oud en nieuw, ook al duurt dat nog even) maar ik vind ook zeker dat hij gewoon voor overdag ook kan. Ik draag hem in ieder geval wel op 'gewone' dagen.

Ik hoor van de meeste mensen dat texture nagellakken (ook deze) erg goed blijven zitten, beter dan gewone nagellak. Ik heb geen last van chippen hierbij (dus dat er stukjes afbrokkelen), maar het slijt bij mij wel. Zoals schuurpapier dat ook zou doen na verloop van tijd. Dit maakt dat het het geen week uithoud bij mij, maar dit is niet erg. Het blijft gerust een aantal dagen zitten. Misschien ligt het ook wel aan de manier waarop ik met mijn nagels typ op mijn laptop bijvoorbeeld.
Overigens kan ik je niet aanraden om een topcoat over een texture lak aan te brengen, hierdoor gaat het effect weg. Tenzij je dit mooi vindt natuurlijk.
Deze nagellak komt uit de 'Royal Glitter' collectie van Barry M. Hierin zitten nog meer mooie texture nagellakken. Ik heb nog 1 van deze collectie, dus als jullie interesse hebben wil ik deze ook wel swatchen voor jullie. Ik ben benieuwd wat jullie van dit soort lakjes vinden. 

Barry M is online te koop bij verschillende websites zoals themakeupspot.nl en www.alicejo.com en kost hier rond de 5 euro. Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden om te lezen. Ik heb vooral veel plezier gehad in het foto's maken en natuurlijk van het dragen van deze geweldige nagellak. Volgende week weer een review!

6 opmerkingen: