vrijdag 15 mei 2015

China glaze - lotus begin

Ik heb best veel paarse nagellak in mijn collectie. Ik heb een poos kersenrood haar gehad (met een wat paarse gloed) en roze/paarse kleuren nagellak stonden daar heel leuk bij. Nu is mijn haar gewoon bruin (golden honey om precies te zijn), maar paars blijft mijn meest gedragen kleur. Deze van China glaze is precies wat ik graag draag. Lila, met een beetje meer roze er door. Een mooie pastelkleur voor de lente of zomer.


Het is een kleur die wel opvalt. Ik zou het zeker geen neon noemen, maar het is wel een felle kleur voor het feit dat hij pastel is. De nagellak dekt in 2 a 3 laagjes. Het is een vrij dunne substantie, maar spreid mooi uit op je nagels. Ik vrees nu al voor de dag dat deze kleur op is.. Ik ben al bijna op de helft. Al heb ik nog een dupe van Essie liggen (dezelfde kleur dus), die is ook al voor de helft leeg. 
China glaze blijft bij mij (met een goeie topcoat) prima zitten. Ook is dit merk niet zo duur als bijvoorbeeld Essie of OPI. Het is alleen helaas niet in de winkels verkrijgbaar in Nederland (tenminste ik ben het nog nooit tegengekomen), maar wel veel online. Bijvoorbeeld bij themakeupspot. Een china glaze nagellak kost hier gemiddeld rond de 7 euro.  Ik kan deze nagellak zeker aan iedereen aanraden!

4 opmerkingen: