dinsdag 5 mei 2015

Essie - Turquoise and Caicos

Dit is 1 van mijn favoriete nagellakken in mijn collectie. Soms heb ik periodes waarin ik hem een beetje vergeet. Het is een kleur die niet echt opvalt tussen al mijn neon kleuren en mooie pastel tinten, maar elke keer als ik hem draag dan wil ik niks anders meer! Mint kleuren heb ik genoeg, maar deze kleur is echt bijzonder.


Het is geen mint kleur zoals we deze kennen. Er zit net iets meer groen door en hij is net iets donkerder. Het is een hele lastige kleur om te omschrijven, maar zo mooi! Zoals je kunt zien mist er al aardig wat uit mijn flesje. Ik heb hem dan ook al vaak gedragen en ben zo blij dat ik deze gekocht heb. Elke keer als ik hem draag sta ik er weer verwonderd van dat hij zo mooi is. Want dat zou je op het eerste gezicht niet zeggen als je het flesje ziet. 
Hij heeft ook nog eens een hele fijne formule. Dekt prima in 2 a 3 laagjes en smeert mooi uit. Het is een nagellak die heel mooi egaal en glanzend opdroogt. Totaal geen strepen maar een hele mooie finish. Ik denk ook dat het wel een kleur is die iedereen mooi staat. In de zomer wanneer ik iets bruiner ben knalt deze kleur echt van mijn nagels af, maar in de winter wanneer ik heel erg bleek ben staat deze kleur ook erg mooi!
Mijn nagels zijn hopeloos momenteel en breken telkens af (zoals aan mijn pink te zien). Toch maakt deze nagellak dat ze er nog best mooi uit zien. Hierboven draag ik 3 dunne laagjes zonder topcoat. Ik kan deze kleur iedereen aanraden. Weer eens wat anders dan de standaard mint kleuren. In bepaald licht is hij meer blauw en soms weer meer groen. 

Essie nagellak kost 10 euro per flesje, maar kijk ook zeker eens online naar aanbiedingen. Soms kun je bij Etos ook Essie nagellak met korting vinden. Bij mij blijft Essie nagellak erg goed zitten en ik ben er erg tevreden over. 

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleur! Ik heb hetzelfde probleem trouwens mijn nagels breken ook de hele tijd af en zijn best droog, ik ben er nogsteeds niet uit waarom maar sinds ik meer melk drink is het al een beetje minder. Misschirb kan je dan ook proberen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Misschien dat dat aan je vitamine B12 waarde ligt, b12 krijg je uit dierlijke producten zoals vlees en melk! Dat kan je nagels (en meer dingen) erg verbeteren. Ik krijg b12 van mijn dokter, dus daar kan het niet meer aan liggen :) Al heeft dat toen wel wat geholpen! volgens mij zijn mn nagels vooral droog, en misschien dat het ook een beetje aanleg is. De 1 heeft sterkere nagels dan de ander helaas. Mijn nagelbed (het roze deel van je nagel) is ook niet zo lang helaas..

      Verwijderen