vrijdag 29 mei 2015

'Get to know me' Tag

Het leek mij leuk om weer eens een tag te doen. Dit maakt mijn blog toch net iets persoonlijker en zo kunnen jullie mij iets beter leren kennen. Ik kwam de 'Get to know me' tag tegen en dat leek mij wel toepasselijk. Het was weer erg leuk om te vragen in te vullen en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1994, dus dat betekend dat ik nu 21 jaar oud ben.

Hoe lang ben je?
Als het goed is 1.75m.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Aan mijn katten. 1 van onze katten was op bed gesprongen om lekker bij ons te liggen. 

Waar ben je op dit moment?
In de woonkamer, op de bank.

Single/relatie?
Ik heb al 5,5 jaar een relatie :)
Mijn vriend en ik, alweer 2 jaar geleden!


Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Oeh lastig. Ik denk;
katten liefhebber, creatief en chaotisch.

Guy/Girlcrush:
Mijn vriend..? Ik ben daar nooit zo mee bezig eigenlijk. Ik ben niet het type wat helemaal fan is of celebrities in de gaten houd etc.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Wat mooier weer, want op het moment dat ik dit schrijf begint het te regenen en ik had zin om nog even te gaan wandelen. Jakkes!

Wat is je doel in het leven?

Geen idee om eerlijk te zijn, zolang ik maar gelukkig ben! Ik hoop natuurlijk nog heel lang samen te blijven met mijn vriend en misschien kinderen in de toekomst. Ik zou het leuk vinden om op creatief gebied mezelf verder te ontwikkelen, maar hoe dat eruit komt te zien weet ik niet.

Waar ben je bang voor?
Wespen, ik ben nog nooit gestoken door een wesp maar dat komt ook altijd omdat ik snel weg ren als er 1 in de buurt komt. Brr, verschrikkelijk.

Heb je je rijbewijs?
Nee, nog niet, maar dat zou ik wel graag willen!
Nagellak!!

Nagellak of lippenstift?
Ik vind beide heel erg leuk, maar ik draag meer nagellak dan lipstick dus dan kies ik nagellak. Ik heb ook meer nagellak dan lipsticks haha.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Die heb ik niet.. is dat raar? Ik hou van alle seizoenen. En kan elk seizoen alweer uitkijken naar het volgende seizoen. In de winter verlang ik naar de lente en zomer en heb ik zin in zon en strand en ijsjes eten, maar op het eind van de zomer kan ik niet wachten tot de herfst en winter! Lekker warm binnen zitten, films kijken, warme chocomel en natuurlijk de feestdagen.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, heel graag! Het lijkt me heel erg leuk, ondanks dat ik niet zo graag in de belangstelling sta lijkt het mij leuk om een bruiloft te organiseren en te trouwen.

Ben je een healthy-freak?
Nee, absoluut niet. Ik vind gezond eten wel belangrijk en sporten ook natuurlijk. Toch eet ik liever patat en snoep ik graag. Dus ik ben er niet zo heel erg mee bezig. Ik heb het wel eens een poging gegeven, maar dan ben je er zoveel mee bezig en krijg ik juist vreetbuien omdat ik zo'n zin in iets ongezonds heb. Een beetje balans er in moet kunnen. Ik probeer voldoende groente en fruit te eten, soms lukt dat niet zo goed maar ik probeer het in ieder geval.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb het honing blond geverfd, ik zou het zelf als lichtbruin of goud bruin omschrijven. Van mezelf heb ik donkerblond haar. En lengte verschilt nogal eens. Op het moment moet ik eigenlijk hoognodig weer naar de kapper en heb ik vrij lang haar.

De jurk van de H&M, http://www.hm.com/nl/product/84038?article=84038-B
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik heb een jurkje van de H&M op het oog.. maar of ik die nou ook echt nodig heb? Eigenlijk niet.
Ik ben het dan ook niet van plan om te gaan kopen, maar dromen mag toch?

Heb je tattoos?
Nee, ik vind tattoos soms wel mooi staan maar het idee dat het permanent is vind ik een beetje eng. Ik zou denk ik spijt krijgen van zoiets omdat ik teveel verander van smaak en gedachten.

Heb je piercings?
2 gaatjes in elk oor, maar echte piercings niet.

Draag je een bril?
Nee, niet nodig.

Wat is jouw perfecte pizza?
Salamiii! Ik eet eigenlijk alleen salami pizza's. Terwijl ik andere pizzas ook best lekker vind, ik lust best veel.

Favoriete eten/drinken?
Pannenkoeken denk ik. Althans dat riep ik vroeger altijd. Ik vind het nog steeds erg lekker, maar er is zoveel wat lekker is. 

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb maar 2 parfum's in huis eigenlijk en probeer niet zovaak iets nieuws. Dus ik draag red delicious van DKNY vaak en The One van Calvin Klein.

Wat is het laatste wat je kocht?
Er is op het moment een grote nagellak bestelling onderweg en een moleskine aquarel schetsboekje. Ik kan niet wachten tot het binnen is!

1 Van mijn katten, Brownie


Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Of ik knuffelde mijn kat op dat moment, of ik was weer in slaap gevallen.

Favoriete ijsje?
Ben en jerry's! Al vind ik het zelfgemaakte ijs van mijn moeder ook heerlijk.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik slaap best wel veel eigenlijk, maar als ik wakker ben wil ik vaak wel gelijk iets te doen hebben. Ik kan niet nog even in bed blijven liggen en niks doen. Dus meestal pak ik dan mijn Ipad er bij of ik ga gewoon uit bed.

Wat zijn je plannen voor 2015?
2015 is alweer een poosje bezig natuurlijk. Ik ben van plan om te gaan verhuizen, dus dat sowieso. En ik wil lekker door gaan met schilderen en tekenen. Misschien een cursus daarin volgen? Voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet zo goed. Ik zie wel hoe het loopt.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Momenteel met 1, maar meestal zijn het er meer. Het is dat mijn vriend een hekel heeft aan veel kussens in bed. Voordat we gingen samenwonen had ik toch wel minstens 4 kussens in bed.. Tegenwoordig 1 of 2.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Hangt er een beetje vanaf, maar ik denk een avond persoon. Ik weet niet of dat komt omdat ik hyper wordt als ik over mijn slaap heen ben of dat ik gewoon dan meer energie heb. 'S ochtends ben ik vaak moe en voer ik niet zoveel uit.

Ben je geordend of rommelig?
Ik zou heel graag zeggen dat ik geordend ben en in sommige opzichten ben ik dat ook wel. Qua schoolwerk was ik altijd wel geordend en als ik dingen op een rijtje moet zetten lukt dat prima, maar ik ben ook best wel chaotisch. Altijd alles kwijt, laat alles slingeren etc.

De nieuwe Minions film

Wat wil je op dit moment graag zien?
Stiekem ben ik heel erg benieuwd naar de nieuwe Minions film en de nieuwe Pixar film 'Inside out'. Lekker volwassen van mij. Oja, en Insurgent moet ik ook nog kijken! Ik zie ook heel erg uit naar de nieuwe Maze runner.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Tsja, geen flauw idee. Over 10 jaar hoop ik toch wel te zijn getrouwd, het liefst een woning hebben gekocht en misschien kinderen? Ik weet niet wat mogelijk is en hoe het gaat lopen. Zolang we maar gelukkig zijn met waar we staan op dat moment. 

Wie mis je op dit moment?
Ik denk niemand.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik krijg wel vaak te horen van mensen dat ik een bijzondere oogkleur heb, maar zelf vind ik het maar een saaie kleur dus niet zo boeiend. Ik denk dat ik vooral blij ben met mijn lengte en figuur. Al is dat niet echt een lichaamsdeel.

Ben je verlegen?
In sommige situaties wel. Al ben ik vooral iemand die weinig praat. Niet zo zeer altijd omdat ik verlegen ben, maar ook omdat ik liever luister dan spreek.

Heb je een accent?
Ik heb zo'n vermoeden dat ik een Fries accent heb haha.

Zussen/broers, hoe oud?
Een zusje, een broertje en een oudere broer.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Veel bloggen, internetten, wandelen en lekker tekenen. 

Dat was dan de 'Get to know me' Tag. Zo hebben jullie mij misschien ook iets beter leren kennen. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn antwoorden vonden. Als je deze tag over wilt nemen op je blog mag dat natuurlijk. Het zou leuk zijn als je mij dat dan laat weten, dan kan ik jouw antwoorden ook lezen!

10 opmerkingen:

  1. Leuk om jou zo wat beter te leren kennen! Ik ben ook echt heel erg bang voor wespen, en ook nog nooit gestoken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dan gaan we dat mooi zo houden! Ik denk ook dat mn angst juist groter is doordat ik nooit gestoken ben. Misschien valt het in het echt wel hartstikke mee, maar maak ik het veel groter in mijn hoofd doordat ik het eng vind. Alleen het geluid van een wesp krijg ik al rillingen van.

      Verwijderen
  2. Leuk deze tag! Ik heb hetzelfde idee bij tatoeages. Het is toch permanent. En we dragen hetzelfde parfum, de DKNY. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Haha, wat toevallig! Heerlijke geur!

      Verwijderen
  3. Volgens mij zijn er heel veel mensen die de Minions en films van Pixar leuk vinden hoor! En zeker Pixar's nieuwe film behandelt toch wel een serieus thema dus ik vind het totaal niet kinderachtig. Ik wil zelf ook deze films bekijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je ook helemaal gelijk in. Het zijn ook gewoon hele grappig films! Ik ben erg benieuwd :) Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen