dinsdag 12 mei 2015

Printable verjaardagskaart

Gister was ik druk aan het bedenken wat ik wilde gaan schilderen. Toen bedacht ik mij dat het misschien wel eens leuk is om een eigen kaart te ontwerpen. Het is een verjaardagskaart geworden. Ik ben druk aan de slag gegaan met waterverf en heb het later digitaal bewerkt. En het leuke is, jullie kunnen hem gratis printen als je dat wilt!

Ik heb eerst dit katje getekend in mijn schetsboek en vervolgens beter uitgetekend op mijn aquarelblok. Met een dunne fineliner heb ik de lijnen getekend en ingekleurd met aquarelverf. Daarna heb ik de illustratie digitaal bewerkt en er een tekst in gezet. Ik vond het voor een eerste keer best leuk geworden. Het is voor mij ook even oefenen zoiets, maar wel erg leuk om te doen.
 Wil je ook deze kaart printen en kunnen versturen, klik dan hier.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe ik deze kaart gemaakt heb. Ik hoor het graag als je er gebruik van gemaakt! Misschien dat ik dit dan eens vaker kan doen. 

6 opmerkingen: