woensdag 13 mei 2015

Wat ik heb gekregen van de Instaswap

De instaswap is inmiddels alweer voorbij, maar ik wilde jullie nog graag laten zien wat ik gekregen heb en natuurlijk hoe ik het vond om mee te doen. Het was tenslotte de eerste keer dat ik mij voor zoiets opgaf en ik vond het best een beetje spannend. Is het voor herhaling vatbaar?


Ik ontving mijn pakketje eerder dan verwacht. Ik was er eigenlijk helemaal niet meer zo mee bezig dat ik zelf nog iets ontvangen zou. Natuurlijk wist ik het wel, maar de pret van zelf een pakketje samen stellen was veel groter dan het feit dat ik iets zou krijgen. Toch heeft dit cadeautje wel een glimlach op mijn gezicht bezorgd. Het is ontzettend leuk om iets van een vreemde te krijgen. Alles is volledig een verrassing en je weet nooit wat iemand uit jouw instagram account haalt.

Je krijgt namelijk bij de Instaswap vantevoren een naam doorgestuurd van iemand op instagram. Je mag jezelf niet bekend maken aan diegene, dus je kunt geen vragen stellen. Door diegene haar foto's te bekijken kun je een beetje inschatten wat zij (het zijn voornamelijk vrouwen) leuk zou vinden om te krijgen.
Het pakketje was erg leuk versierd. Het zat mooi dichtgevouwen in zwart papier en alle cadeautjes waren individueel verpakt. Ik vond het detail van de tulp op een knijper ook erg leuk. Er zat een cadeautje in waar op stond 'voor je huisje' en 1 met 'voor de zomerse dagen' en 1 voor de wat koudere dagen. Erg leuk gedaan. Mijn swappartner heeft haar eigen webshop waar ze veel handgemaakte spullen verkoopt. Hier zaten een aantal producten van in. Hartstikke leuk!
Dit is dan de inhoud van het mooie pakketje:

1) deze leuke kaart. Ik vond de print hierop erg mooi. Hier stond een persoonlijke boodschap in waar ze bekend maakte wie ze is (zodat ik haar ook op instagram kon opzoeken en weet van wie ik het gekregen heb)
2) een hele leuke siliconen vorm met fruit! Ananassen, bananen, sinaasappel, druiven etc. Ik heb hier al een paar ijsklontjes van gemaakt.
3)Een leuke kaart, die ook uit haar webshop komt met: "You've cat to be kitten me right meow"
4) een mooie ketting met houten kralen. Hier kun je een kaart of print aanhangen. Staat hartstikke leuk!
5) Nog een mooie kaart met: "you're purrrfect" er op.
6) Thee! Pickwick autumn storm. Toevallig is dit mijn lievelingsthee! Ik kan hier nooit genoeg van krijgen. Heerlijk!
7) 2 Super leuke magneetjes. Het zijn hartjes uit beton. Deze verkoopt ze ook in haar webshop. Ik vind ze hartstikke mooi en netjes afgewerkt.
8) het kaartje met de tulpen knijper.
9) Straw fun, hiermee kun je je rietjes versieren. Zodat het lijkt alsof je een roze snor hebt wanneer je drinkt. Leuk voor een feestje.
10) Papieren rietjes met een zwart wit patroon.

Veel he? Ik ben er hartstikke blij mee. Kijk zeker ook even op haar website voor de webshop en blog.  Het was zo leuk om mee te doen aan de instaswap. Ik heb mij uren vermaakt met inspiratie zoeken op pinterest, cadeautjes kopen en natuurlijk het versieren. Ik kan je zeker aan raden om ook eens mee te doen. Ik geloof dat er in de herfst weer een nieuwe editie komt en ik denk dat ik weer mee ga doen. Je kunt je aanmelden op de nieuwsbrief op de website. Zo blijf je op de hoogte en loop je een nieuwe editie niet mis.

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er schattig uit, je hebt hele leuke spulletjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben er zelf ook erg blij mee :)

      Verwijderen
  2. Wat een super leuk idee! Leuk pakketje ook! Ik ga even op haar website kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je allemaal gekregen zeg!
    Ik heb wel een keertje samen met mijn beste vriendin een swap gedaan, dat was ook heel leuk omdat je uren (nee, zelfs dagen) bezig bent om een leuk pakketje samen te stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee om zoiets met een vriendin te doen! Ik heb er ook veel plezier aan beleeft om mijn pakketje samen te stellen. Ik had echt niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden om te doen!

      Verwijderen