vrijdag 5 juni 2015

China glaze - Treble maker


china glaze treble maker
Onlangs heb ik een grote nagellak bestelling gedaan. Dit doe ik 1 keer in het jaar via nailsupplies.us. Achteraf had ik het beter niet kunnen doen omdat we nu plotseling gaan verhuizen, maar gezien dit pakketje lang onderweg was wist ik dat toen nog niet. Desondanks ben ik wel super blij met alles wat ik gekocht heb. Deze nagellak van China glaze is er 1 van. Treble maker is een prachtige neon groene kleur en een mooie aanwinst in mijn collectie. 


china glaze treble makerIk had al een neon groene kleur van China glaze, kiwi cool-ada, maar Treble maker is een veel koelere groene kleur. Er zit geen geel doorheen gemixt. Ik vind het zelf een hele bijzondere kleur. Het was lastig om deze te fotograferen. Dit is meestal het geval met neon nagellak, maar ik heb mijn best gedaan. china glaze treble makerDeze nagellak dekt netjes in 2 a 3 laagjes. Wat mij alles mee viel, want ik heb meer neon kleuren van China glaze en die dekken een stuk slechter! Hij spreid ook mooi uit op mijn nagels, geen strepen of kale plekken. De nagellak droogt niet mat op zoals bij de meeste neon nagellakken het geval is, maar hij is ook niet super glanzend. Op de foto's draag ik een goeie topcoat (Sally hansen insta-dri) er overheen, zoals ik meestal doe. Hierdoor blijft de lak beter zitten en glanst het mooi.china glaze treble makerBij mij blijft China glaze nagellak gerust een aantal dagen zitten. Niet zo goed als OPI, maar meer dan voldoende. Na een aantal dagen wil ik toch alweer een nieuw kleurtje. Ik ben erg blij met deze kleur. China glaze nagellak kost over het algemeen rond de 7 euro en is online verkrijgbaar. Zoals via nailsupplies.us of themakeupspot.nl


Wat vind jij van deze groene nagellak?

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje! En je maakt mooie foto's :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Dat is leuk om te horen :) Ik doe erg mn best op de foto's.

      Verwijderen