vrijdag 12 juni 2015

Grote nagellak bestelling! (video)

Ongeveer 1 keer in het jaar doe ik een grote nagellak bestelling via Nailsupplies.us. Voorheen heette deze website Transdesign. Dit is een Amerikaanse webshop waar je nagellak (zoals China Glaze, Essie, OPI etc.) met korting kunt kopen. De verzendkosten liggen vrij hoog dus je moet aardig wat bestellen wil dit financieel uit kunnen. Daarom bestel ik dus ook maar 1 keer in het jaar. Vaak is dit net voor de zomer. Ik heb vol ongeduld op mijn pakketje zitten wachten en toen ik het binnen had heb ik er een video van gemaakt. Het leek me leuk om jullie te laten zien welke kleuren ik allemaal heb gekocht.

Ondanks dat Nailsupplies een Amerikaanse webshop is heb ik hier nog nooit douanekosten of invoerrechten hoeven te betalen. Dit is natuurlijk op eigen risico, maar nailsupplies zet er stiekem een ander bedrag op waardoor je niet boven de grens van 22 euro uit komt en geen douanekosten hebt. Ik ben elke keer erg tevreden. Ik kies meestal voor de "flat rate box" verzend optie. Dit is het goedkoopst namelijk. Het is een brievenbus doosje waar 9 nagellakken in passen. Ik heb er dit keer dan ook 9 besteld. Het is wel altijd even een risico of alles heel aan komt. Mijn pakketje is met het vliegtuig gekomen en je wilt niet dat er iets stuk gaat. Gelukkig was alles heel dit keer en ik ben er heel erg blij mee.

Bekijk de video om te zien wat ik allemaal heb gekocht. Ik moet er wel even bij zeggen dat neon kleuren erg lastig te fotograferen en te filmen zijn. De kleur is daardoor niet altijd precies met de werkelijkheid, maar ik heb mijn best gedaan:


Ik had wat problemen met het filmen, ik heb geen lampen dus ik moet het met daglicht doen en dat was toen ik het filmde een beetje lastig met het donkere weer. Hopelijk vond je het leuk om deze bestelling te zien. Ik kan niet wachten om mooie swatch foto's te maken! Welke nagellak kleur leek jou het mooist? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen