dinsdag 30 juni 2015

Mijn doelen voor juli

Weer een maand voorbij, dus weer nieuwe doelen. Ik kijk terug op mijn doelen voor deze maand om te zien hoe het gegaan is. Heb ik alles gehaald? Ook stel ik weer nieuwe doelen voor komende maand. Een maand die erg druk zal zijn en erg spannend! Ik ga namelijk verhuizen en daar komt natuurlijk veel drukte bij kijken. Ik heb er ontzettend veel zin in. Leuk om dan juist ook doelen te stellen! 

Ik had voor de maand juni wat minder doelen gesteld dan normaal en dat is maar goed ook! Ik had het hartstikke druk. Veel bijzondere gelegenheden en drukte vanwege de verhuizing. Dit waren de doelen voor deze maand:
 - Oefenen op achtergrond schilderen.
Iets wat ik al langer wilde oefenen, maar nog niet aan toe was gekomen. Deze maand is het wel gelukt! Ik vind het nog niet de meest mooie achtergronden, maar moet wel zeggen dat het een illustratie echt 'af' maakt. Zo is het toch meer 1 geheel en een achtergrond maakt het allemaal net wat interessanter om naar te kijken. 

- Interieur inspiratie zoeken en goed nadenken over wat ik wil.
Voor onze nieuwe woning natuurlijk! Als je wilt weten waarom ik ga verhuizen en hoe en wat kijk dan even in dit artikel: klik. Ik heb zeker op pinterest naar inspiratie gezocht. Helaas weinig verder gekomen want ik kon maar niks vinden wat mij echt aansprak. Vooral de kleuren die ik op de muur wil vond ik lastig. Ik zag op pinterest voornamelijk witte muren en dat wil ik zelf niet. Ik hoop maar dat ik op een idee kom. Voor nu vind ik de kleur 'early dew' van Flexa wel mooi (en dan gecombineerd met witte muren). Al twijfel ik of het nog iets lichter en feller mag. Ik weet het niet zo goed nog. Nog even verder over nadenken! Maar ik ben er in ieder geval al mee bezig geweest. 

Flexa, Early Dew

- Weer beginnen met sporten. 

Ja, hier kwam ik niet aan toe helaas.. Ik kijk na de verhuizing wel weer hoe ik dit weer op kan pakken, want ik kom er nu gewoon niet aan toe. Jammer, maar andere dingen gaan nu eventjes voor. 


2 van de 3 doelen behaald dus, ondanks dat ik het zo druk heb gehad. Voor de komende maand zal ik ook niet teveel doelen stellen, want ik moet nog verhuizen dus de drukte neemt straks toe. Mijn doelen voor de maand juli zijn:
- Ontspannen en genieten!
iets waar ik moeilijk aan toe kom door alle drukte, maar verhuizen is niet alleen druk maar natuurlijk ook hartstikke leuk. Vooral als het voorbij is haha. Ik ga proberen om deze maand genoeg rust momenten te nemen en lekker te genieten van de nieuwe woning. 

- Gezonder eten
Door alle spanning heb ik wat meer gesnacked en gesnoept deze maand. Niks mis mee natuurlijk, maar ik moet er nu wel weer opletten dat ik weer wat gezonder ga eten. Meer fruit en groente en wat minder chips. Want chips is toch wel een zwakke plek van mij haha. Ik heb al aardbeien en appels gekocht en wat minder snacks. 
- Lief voor onze katten zijn!
We hebben 2 katten in huis. Cupcake, een oranje kater van 3 jaar en Brownie, een grijze poes van 1 jaar. Verhuizen is voor hun ook heel erg spannend natuurlijk dus ik ga proberen om het hun zoveel mogelijk op hun gemak te maken. Het zal wel even wennen zijn en alle drukte van inpakken vinden katten vaak ook niet zo leuk, maar hopelijk gaat het goed!
Cupcake en Brownie


Wel haalbare doelen dacht ik zo. Niet teveel hooi op mijn vork nemen nu. Ik hou jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je 2 doelen wel hebt behaald!
    Soms moet je niet te streng voor jezelf zijn ;)
    Ik vond het ook lastig om kleuren voor in huis te kiezen, maar de muren zijn voornamelijk grijs en wit geworden zodat ik met accessoires lekker uit kan leven :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je helemaal gelijk in, ik heb daarom voor komende maand ook niet teveel of te lastige doelen gesteld. Druk genoeg zo :) En in de zomervakantie mag je ook best rustig aan doen. Dat is inderdaad ook een goed idee, om dan veel met accessoires te werken! Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik nou wil, maar hopelijk komt dat vanzelf wel. Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen