donderdag 18 juni 2015

Timelapse video, baby beer

Ik heb een timelapse video gemaakt (versnelde video) waarin ik aan het schilderen ben. Het leek mij wel eens leuk om jullie te laten zien hoe ik te werk ga en dit is ook een leuke manier om nieuwe illustraties met jullie te delen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien! Klik verder voor de video.

 


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn illustratie vinden en natuurlijk of jullie dit leuk vonden om te zien in video vorm! Misschien dat ik dit dan eens vaker zou kunnen doen. Zijn er nog andere dingen die je graag zou willen weten of willen zien?

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien hoe zo'n kunstwerkje word gecreeërd! Ik vind hem erg mooi geworden, en ook een beetje zielig, arm beertje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vond het ook erg leuk om eens zo'n video op te nemen, misschien ga ik het wel eens vaker doen als jullie dat leuk vinden :) Het is inderdaad wel een beetje een zielig plaatje haha.

      Verwijderen
  2. Super leuk gedaan! Ik kan al niet eens omgaan met die inkt van je omkeerpen haha...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Veel oefenen :) Ik ben nog niet zolang bezig met inkt, voorheen gebruikte ik fineliners dat is iets makkelijker vind ik zelf! Dus dat kun je ook proberen.

      Verwijderen