vrijdag 26 juni 2015

Verhuizen

Druk, druk, druk! Over een maandje ga ik verhuizen. 23 juli om precies te zijn! Het leek me leuk om jullie even bij te praten en op de hoogte te stellen van wat er in mijn leven gebeurd op het moment. Dit heeft natuurlijk ook invloed op mijn blog! Maar wees gerust, ik ben jullie nog niet vergeten.

Ik woon nu een jaar op mezelf. Of nouja, samen met mijn vriend, maar hiervoor woonde ik nog gewoon bij mijn ouders. Het bevalt hartstikke goed. Ik ben nog steeds verliefd op ons mini appartement in de stad. Toch missen we wel een tuin. We hebben een balkonnetje, maar die staat op het noorden (dus geen zon) en is afgekeurd. Dit houd in dat het met lelijke pilaren ondersteunt wordt, waardoor je eigenlijk niet meer buiten kunt zitten. We hebben wel een mooi park vlakbij waar we goed gebruik van maken. Wandelen vinden we altijd erg leuk om te doen als het mooi weer is.

De buurt is ook gezellig, toch miste er iets. Ik heb hier weinig sociale contacten. Die zitten allemaal in mijn oude woonplaats. En even lekker buiten zitten als het mooi weer is missen we ook beide. We besloten een aantal weken geleden dat we wilden gaan verhuizen. Eigenlijk met het idee dat dit over een paar maanden zou zijn, maar 2 weken later hadden we een woning. Dat was wel even schrikken! Hartstikke leuk natuurlijk, maar wel even spannend. Het ging plotseling allemaal zo snel!
 Kort daarna kreeg mijn vriend een baan aangeboden. Hij is bijna afgestudeerd nu dus na de zomer kan hij centjes gaan verdienen. We hebben gisteren al een auto gekocht! Zoveel leuke nieuwe dingen, maar allemaal zo snel. We hebben nu gelukkig nog een maand voordat we gaan verhuizen. Dus genoeg tijd om al onze spullen in te pakken en dit appartementje netjes achter te laten.
Onze nieuwe woning heeft 3 slaapkamers en een ruime zolder. Genoeg ruimte voor alle rotzooi dus! Iets waar we hier wel eens wat te kort aan hadden. We hebben ook een hele ruime tuin met de hele dag zon. We zien nu al uit naar het barbecuen deze zomer!

Wel verhuizen we een week voordat we op vakantie gaan. We hadden van te voren al 2 weekjes Terschelling geboekt en dit konden we niet meer afzeggen. Gelukkig is onze woning wel al bewoonbaar. We nemen de vloer namelijk over van de vorige bewoners en schilderen komt vanzelf wel een keer. We zijn ook wel toe aan vakantie, zeker mijn vriend na de drukte van het afstuderen.
We hebben er hartstikke veel zin in! Ik hoop dat jullie begrijpen dat het hier dan iets rustiger zal zijn. Ik ga proberen nog wel lekker door te blijven tekenen en schilderen, maar foto's maken voor een blogpost is eventjes wat lastiger straks. Ik zie wel hoe het loopt. Bloggen is een hobby, geen werk. Dus ik wil er ook niet teveel druk achter zetten en slechte artikelen uploaden omdat ik nog niks online heb gezet.. Dat is ook helemaal niet leuk om te lezen.

Het lijkt me wel leuk om jullie zo af en toe even te updaten over de verhuizing. Misschien wat foto's als het straks helemaal klaar is, wie weet!

5 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met alles! Natuurlijk begrijpen we dat het wat rustiger zal zijn hier. We wachten rustig (maar enthousiast en nieuwsgierig) af! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en succes met de verhuis! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verhuizing. We begrijpen dat het iets rustiger zal zijn op je blog, dat verhuizen is al een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen