vrijdag 10 juli 2015

China Glaze - In a lily bit

Een poosje geleden plaatste ik een video waarin ik mijn nieuw gekochte nagellak liet zien. Hier zaten erg veel kleuren van het merk China glaze tussen. 1 nagellak in het bijzonder was ik erg nieuwsgierig naar. Dit was namelijk 'In a lily bit' van de City Flourish collectie. Toen deze collectie uitkwam zat ik erg te twijfelen tussen de 2 paarse tinten die hier in zaten. Ik heb uiteindelijk voor 'Lotus begin' gekozen, maar nu een paar jaar later kon ik het toch niet laten om ook de andere tint te kiezen. Vandaag laat ik jullie zien wat ik er van vind.

In a lily bit is duidelijk rozer dan Lotus begin. Het is een licht roze nagellak met een heel klein beetje paars erdoor. Ik vind hem prachtig! Doordat de kleur erg licht is staat hij mooi als je zelf wat bruiner bent, maar ook met een bleke huid staat hij leuk. Het maakt je nagels erg mooi en elegant, dit is een kleur die je voor veel gelegenheden wel kunt dragen. Niks over de top, maar wel erg mooi. 

Ik denk dat ik deze kleur vaak zal dragen de komende tijd. Ik heb hem al een aantal keren op gehad en heb zeker geen spijt dat ik deze toch gekocht heb. Lotus begin is ook nog steeds heel erg mooi, ze hebben beide een charmes. Ze zijn toch wel erg verschillend.

Deze nagellak blijft bij mij goed zitten. Niet zo goed als Essie en OPI maar wel beter dan de gemiddelde drogist merken. Dit zal natuurlijk per persoon verschillen en hangt ook van je eigen nagels af en hoe je ermee om gaat. Een goeie topcoat doet ook al wonderen. China glaze nagellak is (zover ik weet) niet in Nederlandse winkels makkelijk verkrijgbaar. Gelukkig kunnen we tegenwoordig online shoppen, bijvoorbeeld bij The make up spot. Een China glaze nagellak kost hier gemiddeld rond de 7 euro. De nagellak dekt netjes in 2 a 3 laagjes, zonder problemen.

Wat vind jij van deze licht roze kleur?

1 opmerking: