woensdag 22 juli 2015

I love summer - tag

Ik kwam deze leuke zomer tag tegen via my creativia en het leek mij leuk om deze in te vullen. Ik kan nu niet echt foto's maken gezien mijn camera al in 1 van de verhuisdozen zit, maar een tag invullen kan ik nog wel. Altijd wel leuk om te doen en ik vind het ook altijd wel leuk om bij anderen te lezen. Even alvast in de vakantie stemming komen! 

1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Alles wat neon is! Ik de lente draag ik voornamelijk pastel kleuren, maar in de zomer vind ik knallende neon kleuren erg leuk. 1 van mijn favorieten is Pool party van China Glaze.

2. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Ik ga 2 weekjes naar Terschelling, op de camping en ik heb er super veel zin in! Ik hoop maar dat het mooi weer wordt. En anders maken we er wel wat van. Ik ben al een aantal keren op Terschelling geweest en vind het elke keer weer heerlijk. Het roept bij mij echt het ultieme vakantie gevoel op. Ik ben sowieso dol op het strand en lekker wandelen in het bos. 
3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Sindskort heb ik een playsuit in mn kast liggen en dat is nu toch wel mn favoriete item voor de zomer. Al is het alleen maar omdat het zo lekker makkelijk is. Je hoeft niks te matchen, aantrekken en klaar en je hebt geen kans dat je jurkje omhoog waait of wat dan ook. En lekker luchtig.

4. Wat is jouw ultieme zomer hit?
Geen flauw idee, ik luister niet zoveel muziek om eerlijk te zijn.

5. Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Ik heb vorig jaar (of was het het jaar daarvoor?) sandaaltjes via asos.com gekocht van het merk London Rebel en die draag ik dit jaar weer. Die staan overal bij en lopen best lekker. Ze waren ook nog eens super goedkoop.

















6. Wat is jouw favoriete zomer geur?
Ik draag in de zomer minder parfum dan in de winter. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk omdat je toch naar zonnebrand ruikt, haha. Maar red delicious van DKNY vind ik het hele jaar door lekker om te dragen.

7. Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?
Een bikini. Wel 1 waarvan het broekje je billen nog een beetje bedekt.. Sommige bikini's zijn wel erg 'naakt' tegenwoordig, daar waag ik me niet aan.
8. Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER? 
Ik heb een hele mooie roze/paarse van de Hema. Mat (dus wel een beetje uitdrogend) maar heel erg fel. Van de long lasting lijn, en dan nummer 02.

9. Wat is je favo zomer drankje?
Ik drink heel veel milkshakes als ik op vakantie ben of wanneer het heel erg warm is buiten, super lekker! Maar een koud glas cola of ice tea gaat er ook altijd wel in, lekker gezond.

10. Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Zonnebrand natuurlijk, luchtige kleding en SOS zonneblaasjes gel van het kruidvat (vanwege zonneallergie). En natuurlijk heel veel ijsjes, vooral waterijsjes ben ik dol op!

Dat was 'm dan! Ik hoop dat je deze tag leuk vond om te lezen. Wat is jouw zomer musthave?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen