dinsdag 7 juli 2015

Nog 2 weken tot de verhuizing!





Nog 2 weken tot we gaan verhuizen. We zijn druk aan het inpakken en dingen aan het regelen. Ik maakte deze illustratie. Een beetje als grapje want zo gestressed ben ik nou ook weer niet hoor, maar ik vond het resultaat wel erg leuk geworden.
 Dit is de schets die ik maakte. Ik vond t erg spannend om de kleuren en omlijning te doen. Bang dat ik het zou verpesten want ik vond de schets zo leuk geworden. Gelukkig kwam het helemaal goed. Ik heb waterverf, Oost indische inkt en fineliners gebruikt. 


En dit is dan het eind resultaat! Wat vinden jullie ervan? Nog even 2 weekjes doorzetten en dan verhuizen. We hebben er zin in!

6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf geworden! :)
    Veel succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWW hier moet je echt wat mee gaan doen, wat een talent! Succes met verhuizen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, haha, dankjewel! Wie weet in de toekomst :)

      Verwijderen
  3. Succes met de verhuizing!
    Hopelijk schiet je niet zo in de stress als je tekening haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt nog mee gelukkig! Alleen een beetje zenuwachtig, maar dat hoort erbij. Bedankt!

      Verwijderen