donderdag 16 juli 2015

Nog 5 nachtjes..

Nog 5 nachtjes en dan is het eindelijk zover! Ik kan niet meer wachten. S nachts slaap ik al iets minder goed door de zenuwen en ons huis staat vol dozen: we gaan verhuizen! We zijn druk aan het inpakken en dingen regelen. Adres wijzigingen doorgeven, spullen kopen en veel heen en weer rijden. Aanstaande maandag krijgen we de sleutel. Ik ben zo benieuwd! We zijn natuurlijk al een keertje wezen kijken, maar ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet nu het helemaal leeg staat. Raar idee.. dan is het toch echt onze woning voor de komende paar jaar..

Dat inpakken is veel werk. We zijn al een heel stuk opgeschoten. Vooral mijn nagellak was veel werk. Ik schrok toch wel even toen ik alles uit het rek haalde en in een grote doos legde.. Pff, ik heb veel te veel spullen. Normaal word ik altijd erg blij van het zien van al mijn nagellak, maar nu eventjes niet. Alles 1 voor 1 in bubbeltjesplastic doen is niet echt mijn favoriete bezigheid, maar dat liever dan straks overal nagellak als er een flesje is gebroken.
Nagellak inpakken..
Ondertussen probeer ik ook nog wat dingen te doen ter ontspanning. Ik heb eventjes in de zon gelegen bij mijn ouders thuis. Ik ben iets nieuws aan het haken en samen met mijn vriend kijk ik bijna elke avond 'Orphan Black' een hele spannende serie die we momenteel volgen. Ook ben ik nog lekker aan het schilderen en tekenen. Ik vermaak me zeker wel, stiekem is verhuizen ook best wel leuk. Spannend en vermoeiend, maar ook leuk.

Onze katten hebben geloof ik nog niks door.. Ze zijn nog heel erg relaxed en slapen lekker tussen alle drukte door. Overal staan dozen en de woning is al aardig leeg, maar dat lijkt ze nog niet op te vallen. Brownie (onze jongste, grijze kat) vind t allemaal wel heel erg interessant. Wil graag eventjes in dozen kijken en zien wat we allemaal aan het doen zijn. Gelukkig maar dat ze het niet eng vinden. Sommige katten kunnen erg slecht tegen verandering in hun omgeving en die stress wil ik ze niet aan doen. Het zal voor hun straks ook eventjes wennen zijn in het nieuwe huis.
Ik wilde jullie toch op de hoogte houden en laten merken dat ik het bloggen nog niet ben vergeten! Anders is het hier ook zo stil. Ik vind het ook wel leuk om dit soort artikelen te schrijven en gewoon even lekker met jullie te kunnen praten. 

Ik heb er ook heel erg zin in als alles straks weer achter de rug is en ik onze woning mooi kan maken. Maar vooral ook dat ik weer tijd heb om te bloggen! Ik heb zin om hier weer meer actief te zijn en mooie foto's te maken. Misschien een nieuwe challenge beginnen of een nieuwe rubriek en stiekem wil ik ook een nieuwe layout. Ik kan niet wachten!

4 opmerkingen:

  1. Spannend! Heel veel succes met de verhuizing en het inrichting van jullie nieuwe plekje. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de verhuizing! En ik zag dat je op mijn blog had gereageerd, maar op 1 of andere manier kan ik het niet beantwoorden :( Dus bij deze bedankt en overnemen kan altijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat gek dat je niet reageren kunt! Ligt dat aan mijn instellingen of zo?

      Verwijderen