donderdag 20 augustus 2015

Barry M - Guava

Het werd wel weer eens tijd voor een nagellak review! Dit keer een mooi zomers kleurtje van Barry M. Guava is een kleur die ik regelmatig draag. Het past bij bijna elke outfit, dus dat is ideaal. Zoals jullie wel weten ben ik groot fan van de Barry M gelly nagellakken en zo ook van deze kleur. 


Mijn nagels zijn erg lang voor mijn doen. Ik heb geen idee wat het veroorzaakt, de zomer of misschien het feit dat ik een andere vijl gebruik tegenwoordig of misschien doordat ik meer vitamines slik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik verder weinig aan handverzorging heb gedaan de afgelopen tijd. Ik gebruik eigenlijk geen crèmes of olie meer. Het feit dat ik ze nu af en toe korter moet vijlen omdat ze te lang worden is nieuw voor mij!
Maar goed, dat terzijde. De Barry M gelly nagellakken hebben een gel finish. Dit houd in dat ze eruit zien als gel nagellak, maar geen lamp nodig hebben. Of het echt als gel nagellak eruit ziet durf ik niet te zeggen, maar ze blijven in ieder geval aanzienlijk langer zitten bij mij. De lak is wat dikker, maar niet zo dik dat het niet prettig lakt, waardoor het mijn nagels ook stevig maakt en minder snel afbrokkelt. Ook hebben ze een mooie glans, en dat zonder topcoat. Ik ben er erg over te spreken. 
Deze lak dekt in 1 a 2 laagjes, afhankelijk van hoe dik je het aanbrengt, en droogt snel. Ik gebruik eigenlijk nooit een topcoat bij de Barry M nagellakken. Guava is een hele mooie blauwe kleur. Een soort 'Teal' kleurtje. Ik vind hem zelf wel heel erg mooi. Nu noemde ik dit een zomerse kleur, maar ik draag hem eigenlijk het hele jaar door. 

Barry M is online te koop bij verschillende websites zoals themakeupspot.nl en www.alicejo.com en kost hier rond de 5 euro. Helemaal niet zo duur voor goeie kwaliteit nagellak. Zo af en toe kom ik Barry M nagellak ook wel eens bij drogisterijen tegen! Maar dan moet je een beetje geluk hebben. Wat vind jij van deze Guava kleur?

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur! Draag zelf eigenlijk alleen nooit blauw haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur zeg! Ik vind nagellak van Barry M ook wel fijn, ik heb een nagellakje van de aquarium lijn!

    BeantwoordenVerwijderen