zondag 16 augustus 2015

Mijn vakantie '15

Ik ben weer terug van vakantie! Nog een paar dagen en dan begint t 'normale' leven weer. Ik heb een heerlijke vakantie gehad en wil dit graag met jullie delen. Even geen Illustration Sunday op deze zondag, maar beloofd; dat maak ik deze week nog goed met jullie!


Onze zomervakantie begon een beetje hectisch met de verhuizing. Mijn vriend en ik waren dan ook wel erg aan vakantie toe. Op vakantie gaan een week nadat we verhuisd waren was misschien niet heel goed geplanned, maar annuleren ging niet meer dus lieten we het toch maar gewoon door gaan. Achteraf maar goed ook, anders ben je toch alleen maar aan t klussen in de woning en kom je niet meer aan je rust toe. Zo'n zomervakantie vliegt zo snel voorbij.
We zijn met mijn ouders en zusje naar Terschelling gegaan. Officieel zouden wij op de camping gaan en mijn ouders en zusje in een huisje, maar onze luchtbedden waren lek, het waaide s nachts in de tent en was enorm koud en we hadden nogal overlast van onze buren die het s nachts iets te gezellig hadden. Uiteindelijk hebben wij dus ook in het huisje geslapen, dit ging gelukkig prima. 
We hebben enorm veel gedaan. Veel gefietst, gewandeld, gegeten, maar ook lekker aan het strand gelegen natuurlijk.  Met het weer hadden we het enorm getroffen. Twee dagen lichte bewolking, maar voor de rest alleen maar zon. En dat in Nederland! Hier zaten we vantevoren wel wat overin want de week voor onze vakantie stormde het zo. We waren zo opgelucht toen het weer omsloeg. 
Ik heb ook veel getekend en geschilderd! Ik had mijn aquarel schetsboekje mee, wat fineliners en natuurlijk mijn aquarel verf en een paar penselen. Mijn Moleskine boekje zit nu bijna vol! Ik heb een hele hoop om te laten zien. Dit verschijnt ergens komende week wel online denk ik. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en stiekem heb ik al zin om in een nieuw boekje te beginnen. 
Ook ben ik lekker bruin geworden en uitgerust. Na 2 weken keek ik er ook wel weer naar uit om naar huis te gaan. We waren toen langer in het vakantiehuisje geweest dan in onze eigen nieuwe woning. Helemaal gewend aan ons nieuwe huis zijn we nog lang niet, maar genieten doen we wel. Onze katten waren ook erg blij dat we weer thuis waren en lopen mij al dagen achterna. We hadden vanzelfsprekend oppas voor ze geregeld, dat ging ook allemaal goed. 
Mijn update over wat ik allemaal geschilderd heb komt hopelijk snel online. Ik geniet nog even van mijn laatste dagje vakantie en dan begint t gewone leven weer. Ook zal ik vanaf nu weer wat actiever zijn met het bloggen. Hier heb ik gelukkig straks nog genoeg tijd voor. 

Als jullie idee├źn hebben of iets van mij graag willen weten of zien dan hoor ik dat graag!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen