vrijdag 11 september 2015

Barry M - Cardamom


barry m cardamomVandaag review ik voor jullie Barry M, Cardamom. Deze komt uit de herfst collectie van 2014. Ik kocht een aantal hiervan uit Londen vorig jaar. Gezien we nu langzaam weer richting de herfst gaan (ook al is het weer nu nog een beetje wisselend) droeg ik deze nagellak weer eens. En toen realiseerde ik mij dat dit toch best een mooi kleurtje is. Misschien moet ik eens vaker groen gaan dragen..


Uit de herfst collectie van 2014 zijn de nagellakken vernoemd naar specerijen. Deze lak heet dan ook Cardamom. Het is een prachtige groene kleur, heel uniek. Ik had nog niet eerder zoiets gezien. Het is geen mos groen, geen gras groen, geen pistache groen etc. Eigenlijk heel lastig te omschrijven, maar zeker geschikt voor de herfst! De kleur komt ook goed overeen met de kleur die je in het flesje ziet.
barry m cardamomDe lak dekt in 1 laagje, dat willen we natuurlijk graag zien bij een nagellak! Ook droogt hij snel en brengt  mooi egaal aan. Deze lak is van de Barry M Gelly collectie. Dit zou een gel look aan je nagellak moeten geven, zonder lamp. Ik ben dol op deze nagellakken zoals jullie misschien wel weten. Ze brengen iets dikker aan, maar zeker niet stroperig! Ze blijven hierdoor goed zitten en zijn mooi glanzend. Ik heb op de foto's dan ook geen topcoat aangebracht. 
Deze kleur ga ik zeker nog veel vaker dragen. Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel groene nagellak, waarom weet ik ook niet. Groen kan best wel mooi zijn, zeker als het zo'n unieke kleur is als deze! Eigenlijk heb ik hier dus niks op aan te merken. Een mooie kleur voor de herfst. 

Barry M nagellakken zijn online verkrijgbaar (zoals bij themakeupspot.nl) en heel soms kom ik ze eens in een drogisterij tegen, maar daar moet je net even tegen aan lopen. Ze kosten rond de 5 euro per flesje. Ik zou ook eens een kijkje nemen bij de andere kleuren van deze collectie! Wat vind jij van groene nagellak?

1 opmerking:

  1. Wat een aparte maar mooie kleur! Ik draag zelf eigenlijk alleen heel donker groen in de herfst/winter, maar dit is ook zeker een leuk kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen