vrijdag 18 september 2015

Deborah Lippmann - Let's go crazy

Vandaag review ik voor jullie de duurste nagellak uit mijn collectie. Namelijk Deborah Lippmann, Let's go crazy. Een prachtige paarse nagellak met een gelly basis en een hele hoop glitter! Een echte party nagellak, maar ik draag hem ook wel eens gewoon omdat ik daar zin in heb. Een beetje glitter kan geen kwaad toch? 

Ik kreeg deze nagellak van mijn vriend. Deborah lippmann nagellakken zijn namelijk best wel prijzig ( 20 euro per flesje). Ik wilde al heel lang iets van dit merk proberen, maar ik kon mezelf niet over halen zoveel geld aan een nagellak uit te geven. En toen verraste hij mij hiermee! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik deze nagellak niet super vaak draag. Zonde zou je zeggen, want een nagellak flesje krijg je toch nooit leeg? Maar ik heb eens eerder nagellak van mn vriend gekregen en binnen een half jaar had ik die al op gemaakt.. Zo blij was ik ermee. Dus met deze lak doe ik iets zuiniger! Dat wil niet zeggen dat ik er niet van geniet elke keer als ik hem draag. En ooit op een dag komt ook deze op.. dat weet ik wel zeker.
Ik was benieuwd hoe zo'n duur merk zou presteren. Is het het geld echt waard? Allereerst viel mij op dat het kwastje niet heel bijzonder is. Niks mis mee, maar een beetje standaard. Maar goed, de lak brengt fijn aan dus niks aan de hand. Wat mij daarna opviel was dat de glitters gelijk matig verdeelden. Je hoeft niet te vissen naar glitters en ze drogen vlak op je nagel op. Dus geen hobbelige nagellak. De lak is een beetje een gelly structuur. Heel donker paars, maar niet heel dekkend. Na het eerste laagje schrok ik dan ook, want het leek alsof deze lak heel veel lagen nodig zou hebben. Gelukkig was dat niet het geval, na het tweede laagje dekte de lak perfect. Het heeft hierdoor wel een hele mooie glanzende structuur, een beetje zoals jello, maar dan met glitters.
Een ander groot pluspunt wat mij opviel was de droogtijd. Binnen een paar seconden was de lak droog! Dat heb ik nog nooit eerder met een merk meegemaakt. Heel erg fijn. Ik kan natuurlijk niet zeggen of dit voor alle Deborah Lippmann nagellakken geld, maar het is zeker veel belovend. Ook blijft deze nagellak bij mij erg goed zitten. De kwaliteit is dus wel echt goed! Gelukkig maar, want wat duur is is niet altijd beter.
Toch blijft het veel geld voor een nagellak. Dus ik heb er nog niet meer bij gekocht, maar ik denk wel dat het het geld waard is als je jezelf op iets leuks wilt trakteren. Ik zou dan overigens wel voor 1 van hun glitters gaan, want die zijn heel bijzonder.

Ik kijk nu al op tegen de dag dat het flesje leeg is! Maar ik ben heel erg blij dat ik deze gekregen heb. Je kunt deze nagellak o.a. kopen bij themakeupspot.nl. Heb jij het merk Deborah Lippmann wel eens getest? En wat is jouw duurste nagellak?

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nagellak! En ook fijn dat hij snel droogt.
    Mijn duurste nagellak is van GOSH.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig lakje! Mijn duurste nagellak is van Chanel.
    Liefs,

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Chanel hoor ik ook wel eens goeie dingen over!

      Verwijderen