woensdag 30 september 2015

Favorieten van september

Help, we zijn alweer bijna oktober! Wat gaat de tijd weer hard. Dit was wel een hele leuke maand! Ik begon met sporten, kocht een hele hoop art supplies, ik heb heel veel getekend en een aantal favorieten om met jullie te delen. 

In september begon het langzaam aan kouder te worden en natuurlijk meer te regenen. Stiekem vind ik het wel leuk. Zolang je lekker warm binnen zit natuurlijk.

1. Mijn eerste favoriet is dan ook een thee die ik afgelopen tijd veel s avonds heb gedronken. Namelijk de Chai green tea van Clipper. Ik hou (dacht ik) niet zoveel van groene thee, maar deze is heerlijk! Hij ruikt heel sterk naar kruidnagel, maar het is een lekkere kruidige thee. Heerlijk met honing!
clipper-teas.nl
2. Mijn tweede favoriet is mijn nieuwe Pentel Pocket Brush pen. Een pen met haartjes waar inkt uit vloeit. Net alsof je met een penseel werkt, maar dan heb je er veel meer controle over. Heel fijn om vloeiende lijnen mee te maken. Je kunt veel verschil in dikte uitoefenen. Het is voor mij nog even oefenen, maar iets wat ik graag wil leren (misschien tijdens inktober?).
penstore.nl

3. Ben en Jerry's is natuurlijk sowieso heel erg lekker, maar toen ik een poos geleden de smaak Cinnamon buns probeerde werd ik verliefd! O zo lekker, ik ben dol op kaneel! Lekker zoet, met stukjes deeg er in (wat mij wat aan pepernoten deeg doet denken..). Echt een aanrader om eens uit te proberen. Mijn vorige supermarkt verkocht deze nooit maar nu ik verhuisd ben kan ik hier vaak van genieten. Misschien niet zo goed voor mn portemonnee of mn gezondheid, maar ach. 

4. Ik haalde mijn duurste nagellak weer eens uit de kast om er een review over te schrijven. Dit is zo'n mooie glitter nagellak! Ik ben er heel erg blij mee. Deborah Lippmann- Lets go crazy is echt een feestje om te zien. Wel iets waar ik heel erg zuinig op ben, maar zeker een favoriet!
Dat waren mijn favorieten. Wat zijn jouw favoriete producten van afgelopen maand? 


2 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten heb je! Mijn favoriete product was toch wel het W7 palette Lightly Toasted :D

    BeantwoordenVerwijderen