vrijdag 25 september 2015

Hema long lasting - 836

Na de dure Deborah Lippmann nagellak van vorige week leek het me leuk om nu eens een budget nagellak te reviewen. Namelijk 1 van Hema! Lekker makkelijk verkrijgbaar, en niet zo belachelijk duur. Helaas hebben de Hema nagellakken geen leuke namen, maar nummer 836 is een prachtige donker blauwe kleur uit de long lastig lijn. Perfect voor het najaar!



Ik denk dat donkerblauw een hele klassieke kleur is. Een echt must have voor elke nagellak stash. Past mooi bij de meeste huidskleuren en niet moeilijk te matchen bij je kleding. Mooi voor het najaar, of straks rond de feestdagen. Ik heb deze nagellak geloof ik 2 jaar geleden gekocht. Ik was toen al een poosje opzoek naar een mooie donkerblauwe kleur. Ik wilde geen glitters, maar een gewone basis donker blauw. Bij de Hema viel ik voor deze mooie kleur. In het flesje lijkt hij best fel als het licht er op schijnt, maar het is precies de donker blauwe kleur die ik zocht. 
Deze lak dekt netjes in 2 laagjes. Met 1 laagje zou je ook nog wel weg kunnen komen denk ik. Ik heb hier een mooie glanzende topcoat over heen gedaan. Dan blijft nagellak altijd beter zitten en ik vind de glans altijd zo mooi, maar het zou ook zonder kunnen want deze nagellak is zeker niet mat. Het kwastje van de Hema nagellakken vind ik zelf ook altijd erg fijn werken. 

Deze foto's zijn in het licht gemaakt. Zo zie je de mooie heldere kleur. Maar is het iets donkerder dan is deze lak een hele donker blauw, een beetje navy kleur. Ik denk dat als je opzoek bent naar zo'n kleur nagellak dat je zeker niet meer hoeft te investeren dan nodig. 
Bij mij blijft Hema nagellak altijd best goed zitten. Ik vind dan ook dat ze een goeie prijs/kwaliteit verhouding hebben. Ik zou zeker eens kijken bij de nagellak van de Hema, want ze hebben nog veel meer mooie kleuren. Hema nagellak kost maar 2,50 euro. Dus daarvoor hoef je het zeker niet te laten. Ook kun je het natuurlijk bestellen op Hema.nl. Heb jij ervaring met Hema nagellak?

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie lak! En wat heb je mooie nagels zeg, ben jaloers.

    X - Tess | Contoury
    http://contoury.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Mijn nagels zijn heel lang heel erg kort geweest dus ik ben blij dat het eindelijk lukt om ze op een redelijke lengte te krijgen :)

      Verwijderen