dinsdag 1 september 2015

Mijn doelen voor september

Het is september! Een maand waarin we over gaan in de herfst, mijn vriend jarig is en het gewone leven weer is begonnen na de vakantie. Ik ben erg benieuwd wat deze maand mij gaat brengen en om er alles uit te halen wat er in zit heb ik ook deze maand weer nieuwe doelen opgesteld! Maar eerst eens kijken hoe augustus verlopen is..
Mijn doelen voor augustus waren:

- ontspannen en genieten! (nog een keer)
- Actiever zijn op mijn blog
- regelmatiger tekenen en schilderen.


Ik kan volmondig zeggen dat ik dit allemaal gehaald heb. Ik heb heerlijk genoten en ontspannen op vakantie en ontzettend veel getekend en geschilderd, waar ik natuurlijk ook weer ontspannen van werd. Actiever zijn op mijn blog heb ik na de vakantie ook opgepakt. Ik probeer er weer wat regelmaat in te krijgen en minimaal 3x per week iets te uploaden. Tot nu toe gaat dan goed!
Een paar van mijn tekeningen van afgelopen maand

Mijn doelen voor de maand september zijn:

- fitnessen! Lekker actief bezig zijn
- meer experimenteren met illustraties
- Nee zeggen als ik het te druk krijg


Ik heb op de planning staan om maandag naar het fitness centrum te gaan en mij aan te melden. Ik vind t ontzettend spannend want het is al ruim 6 a 7 jaar geleden dat ik voor het laatst gefitnessed heb en mijn conditie is niet al te best momenteel, maar we gaan er voor! Ik denk dat het wel heel goed voor me kan zijn dus ik ben benieuwd hoe dit loopt.

Ook wil ik meer experimenteren met mijn illustraties. verschillende materialen uitproberen bijvoorbeeld en meer 'durven'. Vaak kies ik toch voor de veilige route zodat ik zeker weet dat het mooi wordt, maar eigenlijk is dat zonde. En afgelopen week kwam ik erachter dat experimenteren ook best leuk kan zijn. Uiteindelijk leer je hier alleen maar meer van. Het resultaat mag dan niet altijd zijn wat ik wil, maar dat maakt helemaal niks uit. 

En nee zeggen als ik het druk krijg. Ik denk dat dit best een drukke maand gaat worden en dat vind ik helemaal niet erg, maar ik moet wel op tijd nee zeggen als het niet meer gaat. Ik kan niet altijd overal ja op zeggen en soms moet je even voor jezelf kiezen. Dus ik wil er voor zorgen dat ik het niet TE druk krijg, maar hier een evenwicht in vind.

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Hebben jullie ook doelen voor komende maand?

2 opmerkingen:

  1. Mooie doelen voor de aankomende maand :). Heb al meerdere keren geprobeerd deze comment te plaatsen dus als je nu helemaal doodgegooid wordt met dezelfde comment: excuus.
    Vind je illustratie stijl trouwens super leuk! Echt tof om te zien hoe je vooruit gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, het is gelukt hoor! Ik hoor dat wel vaker dat mensen niet reageren kunnen. Heel raar, ik weet niet waardoor dat komt. Dankjewel :)

      Verwijderen