zaterdag 5 september 2015

Mijn favorieten van augustus

Ik kijk met veel plezier terug op de maand augustus. Ik heb een hele fijne zomervakantie gehad en ontzettend genoten. Nu voel ik me weer helemaal opgeladen. Deze maand heb ik ook weer leuke favorieten samengesteld die ik graag met jullie deel. Dingen die mijn maand net even ietsje leuker hebben gemaakt!

Ik heb dit keer de begin illustratie eens met copic markers gedaan! Hier heb ik mezelf namelijk op getrakteerd. Dure markers, maar ik was er al heel lang benieuwd naar. Het is nog even oefenen zoals je ziet, maar hopelijk geeft het uiteindelijk een mooi resultaat!

1. Neon nagellak
Ik heb veel neon nagellak gedragen deze zomer. Eigenlijk is dit elk jaar weer een favoriet. Mijn huid lijkt er bruiner door, het valt lekker op en het staat ook nog eens vrolijk. Ik had een hoop nagellak mee op vakantie maar ook thuis heb ik het veel gedragen.

2. Disney films
Als ik aan het tekenen of schilderen ben vind ik het fijn om iets van een youtube filmpje of film op de achtergrond te hebben. Liefst niet iets waar je heel veel aandacht voor moet hebben, want dan mis ik de helft. Disney films zijn daar ideaal voor. Ik had sommige films al jaren niet meer gezien dus dat was erg leuk!
3. Chunky comic reader
Ik had voordat we op vakantie gingen veel comics op mijn Ipad mini gezet om te lezen op vakantie. We waren natuurlijk vooral veel buiten op vakantie, maar s avonds (zonder internet) is het wel even fijn om iets te lezen. Ik ben groot fan van de Chunky app waarin je comics kunt zetten om te lezen. Dit leest heel prettig. Ik heb genoten van al het mooie 'artwork' wat in comics voor komt.

4. Kinder chocola
Tsja, moet ik dit nog uitleggen? Dit is gewoon heel erg lekker en ik heb er veel te veel van gegeten haha.
Bron: Kinder.nl

5. Katzini's (van Wishkas)
Katzini's zijn de lievelingssnoepjes van mijn jongste kat. Ze komen in een handig bakje en zijn makkelijk om uit te delen. Ik heb ze afgelopen maand zo nu en dan eentje gegeven. Dit was erg handig tijdens de verhuizing om ze even af te leiden van alles wat er in huis gebeurde. Of om ze te lokken zodat ze onder de bank weg durfden te komen (vooral Brownie was in het begin een beetje angstig). Ze verkopen ze in meerdere smaken en zijn helemaal niet zo duur.

6. Thee met honing
Ik ben een aantal weken erg verkouden geweest en had vooral veel last van mn longen. Ik hoestte dan (vooral s nachts) zoveel dat ik erg last van mn keel begon te krijgen. Thee met honing is dan wel lekker! Ik vind vooral de Dutch blend thee van Pickwick erg lekker in combinatie met honing. (stiekem drink ik dit niet alleen als ik keelpijn heb)

7. Anta flu snoepjes
Hetzelfde verhaal als hierboven. In deze snoepjes zitten menthol dus dat is wel prettig als je verkouden bent. Ik heb hier heel veel van opgegeten!
Het Wildfox T-shirt
 8. Mijn Wildfox T-shirt
Deze kocht ik een aantal jaar geleden, na lang twijfelen want dit is een duur merk. Ik heb hem deze zomer weer heel veel gedragen. Het is een soort van crop top, maar ik draag toch altijd high waisted broeken. Vooral op mijn vakantie op Terschelling was dit mijn favoriete kledingstuk.

Dat waren dan mijn favorieten voor deze maand. Een hele hoop, maar ik heb dan ook een hoop gedaan afgelopen maand! Wat waren jouw favoriete items?

2 opmerkingen:

  1. Aah de Disneyfilms en de kinderchocolade zijn mijn favo's van jouw lijstje! Krijg er alweer zin in, helaas heeft mijn vriend ze allemaal opgegeten :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dat is balen haha! Ook wel weer begrijpelijk want ze zijn veel te lekker!

      Verwijderen