vrijdag 4 september 2015

OPI - Serious Sparkle

Ik heb niet zoveel nagellak van het merk OPI. Mede door de prijs, OPI nagellak is namelijk niet goedkoop. Toch koop ik zo nu en dan een paar bij de big bazar. Hier zijn de nagellakken namelijk een stuk goedkoper. Vaak zijn dit oudere collecties, maar dat maakt mij persoonlijk niet veel uit. Vandaag review ik een prachtige glitter nagellak voor jullie.

Serious sparkle is een nagellak met hele fijne zilveren glitters erin en bar glitters (langwerpige staafjes) die heel mooi in regenboog kleuren reflecteren in het zonlicht. Een prachtige kleur! Vooral als het mooi weer is draag ik deze graag. Zo leuk om alle reflectie te zien.
Je kunt de lak op zichzelf dragen door 2 a 3 laagjes aan te brengen of zoals ik hierboven heb gedaan het als topcoat gebruiken. Hieronder draag ik Barry M Guava. Eigenlijk staat deze glitter over elke nagellak kleur mooi. Ik denk dat ik deze lak ook ga dragen met oud en nieuw, maar dan zonder kleur eronder. Dan is het een mooie zilveren glitter met holografische bar glitters. Maar goed, oud en nieuw duurt nog even.
Het is moeilijk om de reflectie te fotograferen, de foto's doen de nagellak geen recht, daarvoor moet je het gewoon zelf uitproberen. Bij big bazar kosten deze nagellakken vaak rond de 4 euro. Misschien is deze kleur ook nog wel ergens online te vinden mocht je geen big bazar in de buurt hebben. Normaal kost OPI nagellak rond de 12 euro per flesje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen