donderdag 22 oktober 2015

De instagram tag

Ik kwam afgelopen tijd heel vaak deze tag tegen over instagram. Nu ben ik de laatste tijd best veel actief op instagram, maar een echte 'instagrammer' zou ik mezelf niet noemen. Ik ben niet zo bezig met het hebben van een perfecte feed en dat alle foto's mooi op elkaar aansluiten etc. Het is voor mij wel een leuke manier om foto's te delen. Het leek me leuk om deze tag eens in te vullen. 


Wat is je laatst geplaatste foto op instagram?
Deze tekening die ik voor dag 21 maakte van de Inktober challenge! Eentje waar ik zelf best tevreden over was. Ik hou van gekke gezichtsuitdrukkingen.

Wat is de allereerste foto die je plaatste op instagram?
Een foto van dit muisje die ik jaren geleden heb gehaakt. Daar begon mijn instagram verslaving eigenlijk een beetje mee. Ik merkte dat er veel haaksters op instagram zaten en vond dat altijd erg leuk om te zien, dus zo heb ik zelf ook een account aangemaakt. 

Wat is de leukste foto waar je zelf op staat?
Deze foto waarmee ik samen op de foto sta met Brownie, mijn jongste kat. Ik vind de kleuren van deze foto leuk en het feit dat Brownie er op staat natuurlijk! Ik post eigenlijk niet zoveel foto's van mezelf op instagram. Ik ben niet iemand die selfies maakt, niet vaak in ieder geval. 

Door welke foto krijg je spontaan heimwee?
Als ik deze foto zie krijg ik niet alleen heimwee naar kerst (nog even geduld!), maar ook naar ons vorige huis. Zo lekker knus was het. Met onze mooie gaskachel. Onze nieuwe woning begint ook steeds meer als thuis te voelen, maar de woning op de foto hierboven was toch het eerste appartementje waarin mijn vriend en ik gingen samenwonen. Dus dat blijft speciaal. Al durf ik te wedden dat ik over een jaar mij hier net zo thuis voel als toen. 

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op instagram hebt gezet?
Ik ben geen foodblogger of zo, maar ik hou wel van bakken! Van deze foto van de salted caramel brownies die ik eens maakte krijg ik gelijk trek. Zo lekker! We maakten deze vorig jaar regelmatig. 

Welke foto kreeg de meeste likes?
De eerste inktober tekening van dit jaar kreeg de meeste likes. 48 maar liefs! Dit is voor mij erg veel, want ik heb geen duizenden volgers. Ik vind dit zelf ook nog steeds een leuke tekening. En het motiveerde mij gelijk om hard mn best te doen tijdens inktober.

Wat is de allerleukste foto die je maakte van je huisdier?
Op deze foto staan mijn beide huisdieren, maar ik vind het ook gewoon een hele lieve foto. Vooral hoe Brownie haar pootje op Cupcake zijn poot legt. Zo lief! 

Welke bewerkingsapps of instagram filter gebruik je het meest?
Ik gebruik wel vaak een app om mijn foto's bij de snijden, als ze niet vierkant zijn, maar filters gebruik ik tegenwoordig niet zovaak meer. Vroeger wel!

Wat is jouw meest gebruike hashtag?
Ik heb de #illustration het meest gebruikt denk ik, haha.

Dit was dan de instagram tag! Ik vond het erg leuk om hem eens in te vullen. Als je mij wilt volgen via instagram dan kan dat hier. Wat zijn jouw favoriete bewerkingsapps?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke tag! Mijn favoriete bewerkingsapp is aviary, lekker makkelijk de helderheid wat opvoeren en klaar is kees haha

    BeantwoordenVerwijderen