zaterdag 10 oktober 2015

Inktober #2

Het is alweer tijd voor de tweede update van mijn inktober challenge! Een beetje later dan gebruikelijk komt dit artikel online, maar ik was op verjaardagsvisite en moet natuurlijk de tekening van vandaag eerst wel online zetten. Het is gelukt! Ik ben benieuwd wat jullie deze week weer van mijn tekeningen vinden.

Als je wilt weten wat inktober is, klik dan hier.

Op dag 4 tekende ik dit vampieren meisje. Ik wou haar enigszins lief en onschuldig laten lijken, met toch een enge twist er aan. Met een gouden gel pen heb ik hier en daar wat details een kleur gegeven, dat vond ik wel leuk staan. Ik ben best tevreden met hoe deze tekening geworden is.
Op dag 5 begon ik heel enthousiast aan het idee om een meisje te tekenen in winter kleding met een slinger met sterretjes eraan. Het idee was leuk, maar de inkt vlekte, het papier raakte beschadigd en ik was niet zo tevreden. Toch heb ik hier veel complimenten over gekregen. Ik denk ook dat je zelf het meest je eigen fouten ziet.
En teon was het alweer dag 6. Ik wilde graag het thema van de drawlloween challenge aan houden (een andere challenge die momenteel op internet rond gaat, met griezelige halloween themas). Het thema voor dag 6 was 'Pumpkin'. Pompoen dus. Ik had het idee om er een soort sneeuwpop van te maken, een griezelige pompoen man. Ik ben best wel blij met hoe het geworden is. Ik heb nog niet zoveel ervaring met griezelige tekeningen, maar deze vond ik best leuk! 
 En diezelfde dag had ik nog een extra tekening gemaakt, ik had er zoveel plezier in.
Dag 7! Alweer een week voorbij. Ik koos weer het thema van de drawlloween challenge als inspiratie, 'haunted house'. Laat ik nu niet zo goed zijn in huizen tekenen.. Het begon best goed maar ik wilde graag mist tekenen onder de hangbrug en dat was moeilijker dan gedacht haha. Maar verder vind ik hem wel leuk geworden.
Op dag 8 heb ik dit meisje getekend. Dit vind ik stiekem zelf de leukste tekening tot nu toe. Ik hou van gekke sprekende gezichtsuitdrukkingen. Dit keer geen halloween of herfst thema voor de verandering!
De dag erna heb ik iets van een foto nagetekend. Haar hoofd heb ik er zelf bij verzonnen, want die stond niet op de foto. Mar ik vond de trui wel leuk. Al heb ik hier wel hier en daar wat aangepast om het mijn eigen stijl te maken. 

En dan zijn we alweer bij dag 10, de tekening van vandaag. Ik vond dit een hele vrolijke tekening geworden haha. Het heeft wel iets. Dit was ook weer erg leuk om te tekenen.
Ik heb zoveel plezier in de inktober challenge! Ik kan niet zeggen of ik nou echt al vooruit ga, maar elke tekening is weer leerzaam. En ik doe het vooral ook omdat ik het heel erg leuk vind. Volgende week zaterdag weer een nieuwe update! Wat vond jij de leukste tekening? 


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tekeningen allemaal! Ik had er al een paar gezien op Instagram.
    Dit keer is het echt heel lastig te kiezen welke het leukste is...
    Maar de pompoenman heeft gewonnen, haha ;)
    Ik vind hem zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Die vind ik zelf ook wel leuk geworden :)

      Verwijderen
  2. Jemig wat knap zeg! Lijkt me heel gaaf om te kunnen! Ik vind vooral het vampierenmeisje en de vrolijke tekening heeeeeel goed gelukt! Ik ben fan en kijk uit naar je nieuwe tekeningen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen