zaterdag 31 oktober 2015

Inktober #5 (De laatste update!)


Daar is hij dan! De laatste week van Inktober. Ik ben zo blij dat het klaar is! Maar ik kijk ook met heel veel plezier terug op afgelopen maand! Maar goed, eerst maar even laten zien wat ik afgelopen week allemaal gemaakt heb.

We beginnen deze week met dag 25. Ik had het deze week iets rustiger en gelukkig meer tijd om te tekenen. Ik miste het halloween thema een beetje, dus ik tekende een soort vampier meisje.
Op dag 26 wilde ik iemand in deze houding tekenen, maar dat was nog best wel lastig. Het leek vantevoren zo makkelijk haha. Ik kreeg de schouders maar niet goed. Maar zo is het nog best oke. Ik vind alleen zelf de neus niet zo mooi.
Dit maakte ik op dag 27, eentje waar ik zelf best tevreden over ben. Ik vind het haar ook leuk geworden.
Op dag 28 tekende ik weer eens een volledig lichaam. Wel lastig in dit schetsboek, want dan moet je best klein tekenen en dat ben ik niet meer gewend, maar wel leuk voor een keer. Ik heb hier ook een korte video over gemaakt op mijn instagram. 

Een lekkere dikke trui voor dag 29! 

En deze maakte ik die dag als extraatje. 

Dag 30, we zijn er bijna! Weer een volledig lichaam. Ik vond het erg leuk om de kleding hiervan te tekenen. 
En dan de laatste dag.. dag 31! Dit omschrijft wel een beetje wat ik voelde toen het klaar was haha. Ondanks dat ik erg genoten heb van deze challenge was het ook wel echt een uitdaging hoor! Echt eventjes doorzetten soms, maar dat hoort erbij. Een opluchting dat het klaar is en ik kijk er erg naar uit om straks weer lekker met aquarel bezig te gaan, want dat heb ik erg gemist. 

Willen jullie nog een video zien van mijn inktober schetsboek? Of misschien een artikel over wat ik geleerd heb van inktober en wat mijn favorieten waren? Laat het me vooral weten! Heel erg bedankt voor de mensen die gereageerd hebben op mijn inktober tekeningen en mij gevolgd hebben via instagram! Ik vond het erg leuk om te zien dat jullie ook enthousiast waren! 


2 opmerkingen: