dinsdag 13 oktober 2015

Mijn eerste volle schetsboek (video!)

Ik vertelde jullie een poos geleden al dat ik een nieuw aquarel schetsboek had gekocht. Dit omdat mijn oude schetsboek helemaal vol zit! Het leek me leuk om jullie in een video te laten zien wat er allemaal in staat. Dit is het eerste schetsboek dat ik vol heb gekregen. Iets wat raar genoeg helemaal niet zoveel moeite koste. Het voelt goed om een schetsboek vol te tekenen, dan sluit je weer iets af en begin je weer aan een nieuw boekje.

Het is alweer een poosje geleden dat ik de tekeningen maakte die hier in staan. Meeste vind ik nu dan ook echt niet zo mooi meer, maar dat is een goed teken! Dat betekend namelijk dat ik vooruit ben gegaan. Ik vind het zelf best wel een groot verschil en ben blij dat ik mijn tekeningen allemaal bewaard heb hierin. Zo kun je altijd terug zien hoe je een paar maand geleden tekende. En je vooruitgang bij houden.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om deze video te zien! Laat me zeker weten wat je er van vindt en of je ook weer zo'n video wilt zien van mijn volgende schetsboek! 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je daar een video van hebt gemaakt! Je tekend echt goed!

    ♥ Dennamichelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben blij om te horen dat je het leuk vind in video vorm :)

      Verwijderen