vrijdag 9 oktober 2015

Models Own - Purple Orchid

Deze mooie magenta kleur kocht ik in Londen. De kleur is gebaseerd op de pantone kleur van vorig jaar, radiant orchid. Ik hou zelf heel erg van deze paars/roze kleuren en had nog maar 1 nagellak van de Hyper gel collectie in bezit dus ik was erg benieuwd! Ik heb hem inmiddels al vaak gedragen en  review hem vandaag voor jullie.



Ik denk dat zo'n paars kleurtje veel mensen wel zal staan. Nu in de herfst kan het prima gecombineerd worden met mooie herfsttinten, maar ook zeker in de zomer is deze nagellak erg geschikt. Deze nagellak is van de Hyper gel collectie van Models own, wat inhoud dat hij een gel look heeft. Het is dus geen gel nagellak, maar het lijkt het er alleen op qua finish. Dit is iets wat je momenteel heel veel ziet bij merken. Over het algemeen blijft nagellak hierdoor beter zitten. Dit is ook bij deze nagellak het geval. Ik ben best fan van Models own. Ze hebben hele mooie unieke kleuren en glitters, maar ik moet er wel bij bekennen dat de 'gewone' Models Own nagellakken niet geweldig blijven zitten. Het is dan ook geen duur merk gelukkig, maar deze hyper gel collecties bevallen mij prima! Ik merk dus wel degelijk verschil tussen de gewone nagellakken en de hyper gel's. 
Over het kwastje kan ik niet veel zeggen, gewoon een prima basic kwastje. Zou beter kunnen, maar lakt ook zeker niet vervelend. De hyper gel nagellakken brengen een beetje dik aan, maar ze spreiden wel mooi uit waardoor je geen hobbelige nagellak krijgt. Wanneer deze lak opdroogt heeft het een beetje een rubber structuur, waardoor hij semi mat opdroogt. Ik heb er dan ook een topcoat overheen gedaan voor extra glans. Dit vind ik zelf mooier, maar dit hoeft natuurlijk niet. Met twee laagjes dekte deze nagellak perfect. Iets wat ik zelf altijd wel belangrijk vind.

Zelf bestel ik Models Own nagellak vaak via Asos.com. Hier hebben ze gratis verzending. Het komt dan wel uit Engeland, maar je zit niet met invoerkosten en binnen een week heb ik het binnen. Ideaal! Models Own nagellak kost daar gemiddeld rond de 5 euro. Ze hebben namelijk ook heel vaak aanbiedingen, ideaal! Maar ook op veel andere webshops is dit merk verkrijgbaar. Wat vind jij van deze kleur?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen