vrijdag 2 oktober 2015

OPI - Muppets world tour

Het lijkt wel alsof ik een beetje zin heb in de feestdagen.. Ik draag veel glitters op mn nagels de laatste tijd! Deze van OPI is ook weer heel erg mooi. Ik kocht deze een poos geleden bij de Big Bazar, daar zijn ze lekker goedkoop. Ik had hem al eens als topcoat over een gekleurde lak heen gedragen, maar nog nooit zo op zichzelf. Kan dat eigenlijk wel? 

OPI Muppets world tour is een prachtige wit zilveren glitter lak. Het heeft een vrij kleurloze basis waardoor ik niet wist of het wel zou dekken, maar dat is een poging waard toch? Er zitten hele fijne glitters in maar ook een aantal grotere glitters in licht blauw en zilver. Nu las ik dat hier eigenlijk ook roze glitters in horen maar dat die na een poos oplossen in de lak waardoor het zilveren glitters worden. Bij mij is dat al gebeurd, want ik zie nergens roze. Nu vind ik dat helemaal niet erg, zoiets zou toch hoe dan ook gebeuren. Het is nog steeds een hele mooie lak, misschien vind ik hem stiekem nu nog wel iets mooier.
Als topcoat is deze lak sowieso echt aan te raden. Ik heb hem al over verschillende kleuren gedragen! OPI heeft zoals altijd weer een fijn kwastje en lakt prima. De glitters voelen iets wat ruw aan op je nagels, maar geen uitstekende glitters dus dat is wel prettig. Anders blijf je overal achter haken.. Althans dat heb ik altijd! 
Dit is dan de lak, gewoon aangebracht over een basecoat. Ik heb er geen topcoat over heen gedaan omdat ik dat niet zo mooi vind bij ruwe glitters. Het heeft bijna een soort liquid sand effect doordat er zoveel glitters in zitten. Je ziet nog wel licht mijn natuurlijke nagel erdoorheen schijnen, maar voor het feit dat dit maar 2 laagjes nagellak zijn vind ik dit niet slecht! Door dat de glitters zo reflecteren valt dat toch niet echt op. Ik vind het zelf wel heel erg mooi. Een beetje als ijs, met hier en daar een blauwe glitter.  
Glitter nagellak blijft meestal langer zitten dan gewone nagellak. Deze lak deed het dan ook prima. Ik word meestal niet zo enthousiast van OPI, maar deze vind ik wel mooi! Misschien kun je hem nog bij de Big Bazar vinden als je een beetje geluk hebt en anders is het even zoeken online. Normaal gesproken kost OPI nagellak rond de 12 euro. En bij de Big Bazar meestal 4 euro per stuk. Wat vind jij van deze glitter nagellak, beter als topcoat of gewoon op zichzelf? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen