zondag 8 november 2015

Illustration Sunday #19

Het kan nog net! Het is namelijk nog zondag. Ik heb lang getwijfeld of ik een Illustration Sunday online moest zetten deze week, maar ik doe het toch maar. Ik heb namelijk niet enorm veel tekeningen. Zeker vergeleken met Inktober natuurlijk, maar het leek mij toch wel leuk om aan jullie te laten zien. Later bedacht ik mij dat ik tijdens inktober ook nog wat aquarel illustraties had gemaakt. Dan laat ik die dan ook gelijk maar aan jullie zien. En stiekem heb ik de Illustration Sundays wel een beetje gemist!


Allereerst de tekening die ik tijdens Inktober heb gemaakt. Inktober was erg leuk om te doen, maar ik miste wel mijn aquarel. Dus ik kon het niet laten. Weer lekker wat kleur in mijn tekeningen!
Na inktober tekende ik deze jongens. Ik teken zoveel meisjes dat ik soms mezelf even dingen moet om ook iets van het mannelijke geslacht te tekenen. Stiekem kan ik dat best wel, ik vind het alleen lastiger om dat interessant te maken. Vrouwen zijn zoveel leuker qua kleding en vormen. Deze 2 jongens vond ik zelf wel leuk geworden.


En dit was iets wat ik afgelopen week tekende. Ik heb eens geprobeerd om maar 4 aquarel kleuren te nemen en deze onderling te mengen en daarmee een hele illustratie te maken. Zo krijg je meer harmonie in je tekeningen. Best leuk om eens te proberen, dit ga ik vaker doen! En ook weer eens geƫxperimenteerd met de achtergrond!

Dat was het dan voor deze week. Geen 7 tekeningen meer per week zoals in oktober, maar dit is ook leuk. Nu kan ik wat meer tijd besteden aan 1 tekening. Stiekem heb ik ook een aquarel video opgenomen afgelopen week, maar die krijgen jullie later te zien! Nog een hele fijne zondag avond en ik hoop dat jullie een leuke week tegemoet gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen