zaterdag 14 november 2015

Mijn gebruikte materialen - Aquarel voor beginners

Vandaag laat ik de eerste video zien van mijn nieuwe serie over 'Aquarel voor beginners'. Ik krijg vaak vragen van mensen die willen beginnen met aquarel en niet weten wat ze moeten aanschaffen en hoe het allemaal werkt. Het leek mij daarom leuk om zo'n video serie te maken. Aquarel is nu helemaal in! Ik ben absoluut geen professional natuurlijk, maar ik heb mij wel erg verdiept in aquarel en kan natuurlijk mijn bevindingen met jullie delen. 



Ik hoop dat jullie deze eerste video leuk vinden. Als je vragen hebt over aquarel of wilt dat ik iets behandel in mijn video's laat het dan gerust weten! Het is voor mij ook even uitproberen, zo'n video serie, maar ik hoop dat mensen er iets aan hebben. Ik vind het in ieder geval erg leuk om op te nemen. De volgende keer wil ik het graag over papier gaan hebben! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen